Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

Snart kommer de att kalla oss "de där smalisarna" hahaha Happy friday på er tjejer! Nu ska jag gå ut i köket och foga lite lister och ta mig ett glas rött!

• MrsMumrik

Malifa - jag ska till ikea någon dag i slutet på denna vecka eller nästa vecka och köpa gardiner. Då kanske vi kan ta en lunch?

Idag tar vi det lite lungt här hemma. Vi var ju på kalas i lördags och då hoppade jag över skacklarna och åt hej vilt av buffé, dessert, drack vin (Henrik var nykter och hade Selma) och som ett brev på posten blir Selma dålig i magen dagen efter. Samma hände när jag var i norrland 3 veckor och hon bajsade grönt från dag ett. Så fort jag kom hem och började äta vanligt blev hon bra igen. Får se hur det är idag annars ställer vi in babysimet idag. Det enda positiva med det är att det jag har en bra anledning att inte fuska

• MrsMumrik

Malifa - jag kan på fredag, men inte på måndag. Funkar frukost för dig?

LillaT- jag följer gärna med på onsdag!

Steffi och Lillgrodan - viss var det 10:30 imorrn på Barkarby ÖF?

Flingan - fakir är egentligen SSSs utryck för att bara äta "bantarbiffar" men nu för tiden betyder fakir i LCHF världen bara att man äter under 5g kh per dag. På vissa forum heter det UFO (underfemomdagen). Jag går ner ca 2,5kg i veckan när jag fakirar, men det är ganska jobbigt.

Frukost IKEA 11/2 09:30

Mumriksfru
    Malifa?

• MrsMumrik

Steffi - vi kan ta det senare också om du vill hänga på... jag är ju också lite trötstartad på morgonen

• MrsMumrik

Rut - kul! Då ses vi på fredag! Får se om det blir någon prommo för mig. Ja, afron är härlig, men jag kan ju lätt hålla med om det där med rytmen... jag känner mig som en heffaklump varje gång jag är där och hon dansar runt som en liten älva och själv får man typ räkna takten för att fixa de lättaste stegen

• MrsMumrik

Tip - tjejmiddagen är inbokad den 5:e mars, men ingen plats eller tid är bestämd ännu!

• MrsMumrik

Gomorron tjejer! Jag hoppar nog över IKEA idag Kommer att ta mig hela dagen att skotta fram bilen om jag ens gör ett försök idag... helt otroligt!! Vad är detta för väder???

Vi kan väl göra ett nytt försök på IKEA lunch nästa vecka om vargavintern har släppt klorna lite då?

Svar på tråden järfällatråden 9