Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

järfällatråden 9

BT - grattis till lilla killen!

Flingan - åh vad härligt!! Stora tjejen!

Steffi - hämtar dig vid 10:30 zu morgen!

• MrsMumrik

Flingan - grattis igen! På min födelsedag väckte Selma mig med värdlens största bajs klockan 06:00

• MrsMumrik

Steffi - hur mådde Hans nu på eftermiddagen? Blev det någon bula?

Flingan - hoppas födelsedagen blev mysig! Några blåmärken?

• MrsMumrik

Morning girls! Vilken dag det verkar bli idag igen! Igår var vi ute hela eftermiddagen och prommade och rev på tomten och sen tog vi ett glas bubbel i solskenet

Flingan - Vad kul att kalaset blev lyckat! Kanske läge att åka in och sy några stygn?

• MrsMumrik

LillaT - ja, där bak där vi ska bygga trall är det snöfritt så nu kan man släpa fram utemöblerna och grillen

Flingan - men oj... hoppas det läker snart!

MiaEd - välkommen tillbaka! Hur är det med allt?

Är det någon här i tråden som har katt? Vi har två katter som har varit innekatter sen de föddes. När vi flyttade till huset så skaffade vi en inhägnad de kunde vara i när de gick ut, men nu fungerar inte det längre. Vi kan inte inhägna hela tomten med 2 meter högt stängsel och katterna skriker som galna och vill gå ut. Livrädd att låta dem bli utekatter som får springa fritt. Det går ju inte att kontrollera var katterna går och om de går in på en tomt där det bor någon som hatar katter så vet man ju aldrig vad som kan hända. Plus att våra grannar har hundar som går lösa och som tydligen jagar katter (vet inte varför de tycker att vi ska hålla katterna inne, men de kan låta hundarna gå lösa?!). De är ju 30 väg utanför oss så man hoppas att de lär sig att hålla sig undan bilar och lösa hundar... usch... har sån ångest över detta. Tänk om de inte skulle komma hem en dag?

• MrsMumrik

BT och 1975 - skönt att höra!! Blir lite lugnare faktiskt Vi har hankatter och de är kastrerade och öronmärkta, men jag tror vi ska chippa dem också innan vi tar bort stängslet och släpper ut dem på riktigt. När vi är i norrland på sommrarna är de lösa på min mammas tomt och de har blivit några fighter med grannarnas katter, men de kommer alltid hem och går inte så långt. Vi måste helt enkelt prova... hoppas att det går bra och att det inte blir bråk med grannarna. Kissarna är ju liksom våra första bebisar

• MrsMumrik

Rut - var och sprang på gymmet igår... oj, oj vad långt borta det är att jag ska fixa 5 km just nu, men jag har ju lite tid kvar Annars får jag knata helt enkelt...

• MrsMumrik

Lillapindi - vad kul! Vi är några som tränar där från tråden. Vilka pass brukar du gå på?

• MrsMumrik

Lillapindi - jag går mest på afro och yoga och sen kör jag i gymet, men jag tänkte börja köra lite easyline, men man måste ju boka typ en minut över åtta för att lyckas få plats!! Helt galet vad fort vissa pass bokas upp! Jag bor två hus ifrån gymmet så jag försöker passa på att springa dit när maken är hemma och lillan sover och köra löpbandet lite

Svar på tråden järfällatråden 9