• Mirix

järfällatråden 9

Tack tack!
    Det gick rätt snabbt, eller egentligen jätte snabbt. Vi försökte 4 månader me eftersom hon har ägglossning varannan och fick ett supertidigt missfall månad två (som vi endast upptäckte eftersom vi använde oss av fertilitetsmonitor) så blev den här bebisen till på andra försöket!
    Samma donator och vi är i vecka 14!

• Mirix

vi sjunger frtfrande tippitippitipptapp för Mira,hon gillr det där med att hytta med fingrna tror vi

• Mirix

tack Anne. Det var svårt att hålla sig nä jg såg era fina magar sist

• Mirix

det e väll fortfarande lite hemligt egentligen-... så så bra va jag vist inte

• Mirix

Jag har nu städat badrummet i 1,5h... aktivt dessutom.. det e nått som e alvarliggt fel på mig.

ÅHHHHH ni skulle ha sett vad jag lämnade in på förskolan i dag! Jag kunde inte hålla mig så jag sydde en kykling/tupp dräkt till Mira i går. Det blev vit strumpebyxor med orange kyklingfötter, en gul t-shirt med massa gula tygfjädrar och en gul mössa med röd tuppkam! Hon ÄLSKADE den dessutom, fick ju sätta på den direkt så F fick se innan hon gick till jobbet. Hon tog nte av sig mössan äns! Åhhh jag ville knapp lämna ifrån mig henne!! :-*

Jag vill inte städa mer. Det som e synd med en Jenny e ju att man ändå måste stda undan först o då e det ju bara det enkla kvar..

Hoppas ni blir friska till helgen iaf. Vi ska grilla oavsett väder, det finns tak över altanen! *tips*

• Mirix

Kolla in mitt galleri, där finns en bild på Mira i sin fina dräkt!

• Mirix

Tack Anne! Dom skrattar säkert åt oss på dagis nu men det e det värt

All cred att ni städar, det var min upgift idag och ... tja det går inte frammåt... alls

• Mirix

Amningsnapp är guldvärd, använde min från att Mira va nästan en vecka tills hon slutade amma. Vågade aldrig sluta ^^

Jaha här har jag skurat köksgolv med våtservetter...

• Mirix

Vill oxå ha boksamtal! Det låter jätte kul, tyvärr är jag nog rätt hård ibland mot böcker.. och får det tydligen att låta som att jag tycker att alla som innte tycer so jag är idioter... hum... my mess..

Svar på tråden järfällatråden 9