Inlägg från: lillgrodans mamma |Visa alla inlägg
  • lillgrodans mamma

järfällatråden 9

Lilla T hjälp mig... jag sitter å funderar på vad jag kan hitta på för bebispresent till min bror som fick barn inatt. Var det nått bra du hittade som du kan dela med dig av.

Där ser du Flingan... Lilla T som känner dig lite bättre än mig säger också att du är Superwomen!!

• lillgrodans mamma

Hoppas du kryar på dig till imorgon Rut. så du kan yoga!

Jag var på öppna förskolan igår och gud va trevlig Rosa va och va trevlig öppna förskolan i Barkarby va!! Dit kommer jag gå fler gånger! Å så väldigt kul att träffa Steffi, Hans, Julia och Malifa (å alla andra också i och för sig).

Idag vankas det babysim å promenad, imorgon yoga och naprapat, torsdag sjukgymnast och simning.... håller tumme för att kroppen mår prima lagom till helgen!

Hoppas på att du får en bättre start på dagen idag Flingan!

Ha det gott alla därute!!

• lillgrodans mamma

Hur gick det Steffi?

Själv har jag en dotter som fått för sig att halvåringar inte behöver sova å skulle mamma å pappa försöka lägga henne så skriker hon i protest tills hon spyr å lite till. Rynkar på näsan

• lillgrodans mamma

Jag känner mig så hemsk, men sova måste hon ju.
    Hon har ju inte ont någon stanns, maten är inte något nytt som hon inte provat förut, dvs inte magont. Nybytt å glad (strax innan i alla fall). Men sova ska hon inte!!!!... fast hon är trött.

• lillgrodans mamma

Inte kul Steffi men hoppas han fann ro å somnade ganska snart efter ditt inlägg.  Ja vi ses imorgon på öf.

Malifa: Jag kommer inte kunna ta den där lunchen på IKEA/outlet på tre veckor. Lite mycket den här veckan och sen har maken semester i två veckor så då känns det som om vi kommer hitta på en del annat. Men har det inte blivit av så tar jag gärna en lunch efter det. Dvs i mars.

Flingan: Heja G!!!!

• lillgrodans mamma

Linus kan verkligem sjunga loss Drömmer! Han tycker nog vi andra är så tråkiga som sitter där tysta så han sjungar loss för oss alla!

Jag var förbi babyland å dom har ombyggnadsrea om ni behöver fynda nåt. Köpte ett solskyddsparaply för 79:-, rinligt pris.

• lillgrodans mamma

Tillbaka i kylan!

Hej nu är vi hemma igen från bröllopsresan som gick till Cap Verde. 24 grader pluss i en vecka, det var riktigt härligt! Men nu ligger vi sjuka allihopa här hemma, inte lika kul.
    Därför blir det ingen siming imorgon Steffi.

Jag har läst ikapp mig under dagen, ni har varit aktiva den här veckan som vart.

Jag är fortfarande med den 5:e, är det jag och Mumriksfru kvar? Blir det något?

Mitt bästa bantningsråd, vilken diet man än följer, är bestämda mattider och mellanmål så att blodsockret hålls på jämn nivå. Å så motion.

Sen hänger jag gärna med på Vårruset. Är det lag om 6 pers?

Flingan, läskigt med G:s fot tur att det inte var värre. Tur att shopping gjorde susen för humöret!

1975 Lycka till! Hoppas du inte hinner läsa detta utan redan är på BB. Va bra bytet med radhusen låter, min enda fundering är varför de vill byta till mindre? Är det högre hyra på den andra, eller är det något annat? Som det är härifrån oss så är det ju emellanåt inte mer än halvtimmesbuss trafik, å det klarar man sig på, man vänjer och anpassar sig.

Ha det så kul ni som ses på frukosten imorgon!

• lillgrodans mamma

Jag hänger gärna med på en badhusdejt Flingan.

• lillgrodans mamma

HURRA för Theodore!

Lycka till med återhämtningen 1975

• lillgrodans mamma

Ja Rutan, jag ville inte smitta ner er så vi höll oss hemma. Va skönt att Linus har börjat äta bättre. Lite nyfiken eftersom I och han var lite lika vad gällande mat. Vad innebär äta bra?
    Stora kramar å lyckoönskningar till helgens nätter!

Matglad inbox kontonummer till mig med så sätter jag in eller om du vill så kan jag komma förbi i helgen och lämna pengar.

Svar på tråden järfällatråden 9