• Marina

järfällatråden 9

Lycka till idag Flingan =) men när du läser detta har du lilla stumpan hos dig kramar i massor {#lang_emotions_laughing}

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Flingan grattis än en gång, så skönt ni mår bra..

Scruffy välkommen, jag bor också i hummelmora jobbar och dricker gärna kaffe och promenerar gärna kvällstid, hinner inte annars =) Jag är en 79a har tre barn i åldrarna snart 9 snart 3 och 15 månader...

• Marina

Hej på er och va skoj att höra från dig Maraja och seaflower =)

Jag behöver ju som tur är inte längta mer än 11 dagar till sen drar vi till Egypten {#lang_emotions_sunny} ska bli såååå underbart att bara mysa dricka drinkar bada och sola i massor...

Lilla T va tråkigt att det inte lyckades men skönt du fick en tidigare tid så är det ju snart över =) och du har sonen hos dig..

• Marina

Lilla T under operationen kan jag lova dig att du mår super och känner inget, efter är det tyvärr tuffare än vaginalt men det går snabbt över, ta det bara lugnt och passa på att bli upp passad av man mm...Första veckan så bara njut av barnen och ansträng dig inte mer än nödvändigt så mår du snart bra och slipper massa besvär...Oroa dig inte det kommer bli bra, njut av att bli upp passad på sjukhuset =)

• Marina
    MrsMumrik skrev 2010-05-27 08:39:45 följande:
    Hej Marina! Jag är en riktig Egyptenfantast Var ska ni åka? Dyker ni?
    Hej vi skulle till Almaza Bay men den blev avbokad pga för lite folk så nu blev det Hurghada, nä vi dyker tyvärr inte, dels har vi för små barn och sen har jag fiskfobi. Jag hade nog gärna testat dyka nån gång i tro att jag är skyddad av kläderna. Men snorkla gör jag inte om..Denna resa då vi har så små barn blir all inclusive,bara bada och mysa i massor =)
  • Marina
    sossa skrev 2010-05-27 19:44:19 följande:
    Hej! Kollar runt lite, har inte varit speciellt aktiv på sidan, men den verkar ju riktigt bra.. Iallafall har jag inte blivit förälder än, men om några veckor är jag det- En Järfällaförälder! Då kommer jag tillbaka till tråden:)
    Du får jättegärna hänga i tråden även om du inte är förälder än =) väntar du din förste? var i Järfälla bor ni?
  • Marina

Stora syster vi ses väl fortfarande imorgon =) då kan du få prata av dig och gnälla lite {#lang_emotions_laughing}

• Marina
    Jennypenny82 skrev 2010-05-28 23:32:29 följande:
    Hej på er mammor! Hoppas att allt är bra med er. Själv har jag firat in mors dag med sex and the cityfilmen och ett glas vin med en annan mamma... Dessutom lät Viggo mig sova hela natten för första gången på så länge jag kan komma ihåg! Idag fick vi besked om förskoleplats. Eftersom vi inte stått i kö så länge i och med att vi är nyinflyttade så fick vi inte precis välja och vraka... Hur som helst har vi fått plats på Vallvägens föskola- nån här som vet nåt om den? Dålig? Bra? Ska vi leta efter någon annan?
    Tyvärr aldrig hört talas om den fsk men håller med syster här att hälsa på dom =)
  • Marina

Hej hej tittar in en snabbis men här var lugna gatan =)

Vad har alla för roliga planer imorgon då?? Själv blir det nog inget firande, då mannen lyckas år ut och år in att jobba på morsdag och mina födelsedagar {#lang_emotions_frown} så nån frukost på sängen lär här inte bli...

Nu längtar jag såååå mkt att det nästan gör ont, denna vecka kommer jag jobba massor för att hinna med, och helgen tvätta och packa samt dricka vin med Anna (Disan) och tidig måndag morgon åker vi {#lang_emotions_sunny}, så nu är det nedräkning 9 dgr tills vi är i solen....

Lilla T roligt med en rutchkana =)

Mirix va skönt att ni får hela sommaren tillsammans, blir säkert jätte mysigt för er, i min värld så är det tortyr just nu att vara hemma 8 veckor, jag vill jobba jobba. Jag älskar att jobba och sen komma hem i bra tid och mysa med barnen samt mysa hela helgerna med familjen....Har varit hemma för länge så just nu uppskattar jag det inte som man borde..

Stora syster tack för idag, det var jätte trevligt..

Ha en bra lördag allihopa och Grattis i förskott alla underbara mammor...

• Marina

Mina fötter blev gigantiska efter snittet med Liam men hon sa att det var normalt, och det la sig efter nån dag..Hoppas ditt också bara är det..

Oroa dig inte för G jag hade jätte dåligt samvete mot Liam men det gick hur bra som helst, så länge man är noga med att inte bara va med bebis så går det bra..

Svar på tråden järfällatråden 9