• Marina

järfällatråden 9

Stora syster du har all rätt att gnälla, förstår det måste vara tufft, och det tar så hårt på förhållandet, du måste få J att förstå att nu när ni knappt ses måste han avsätta en stund att prata. Eller säger du åt honom att eftersom du vägrar prata så har jag BOKAT en resa då och då och då ska du ta semester bara så du vet =) på ett ungefär, för det ska inte gå ut över hela familjen att han jobbar och surar och inte har tid att prata med dig.. Ni kommer mer än vanligt behöva en resa i höst för att komma i kapp och vila upp er efter denna period då han jobbat så mkt och du får ta allt hemma..

Utteröga lider med dig, vet hur jobbigt det är..Just nu har vi i ca 2 veckor försökt få Liam att sluta sova middag och nu går det bra och han sover än så länge jättebra, över lag hela nätter =) såååå skönt..Bara en unge som bråkar på natten..

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Stora syster skrev lite på facebook =) men det verkar super, ligger vägg i vägg med vårt =)

Lilla T jag var i Nyköping med Liam, det var jättebra där, lugnt och skönt speciellt då jag var snittad och dom verkligen hade tid med ig, blev riktigt ompysslad..

Med Isa var jag i Uppsala dom var också helt underbara sååå himla bra personal..

• Marina

Hej hej

Syster jättebra att ni fått pratat, och superskoj att han är med på planerna..Va jobbigt med byggfirmorna, låter inte alls kul.

Flingan exakt så hade jag det med fötterna.. Och amningen så har det tagit mig upp emot två veckor med brösten, va nogrann att hon suger rätt...

Lilla T hoppas allt gått bra idag =) och att du har lille sonen hos dig..

Själv är jag ledsen över att jag lagt min fina vagn på blocket men känns så onödigt att ha den ståendes och används typ aldrig =(

• Marina

Grattis Therese va skönt allt gått bra =)

Grattis flingan =)

• Marina

Hej hej här är en helt slut människa =).. Inatt somna jag 23 och 24 vakna Isa sen var hon vaken till 02.10 och 02.30 somna jag sen vakna Liam 02.45 men somna igen och sen vakna han 05.00 =( så inatt blev det inte mkt sömn.. Jonny har fortfarande inte kommit hem =( så nu är jag sååå slut, har duschat barn och nu ska vi äta (alldeles för sent) sen ska dom sova...

Har såååå mkt att göra på jobb men samtidigt får jag inte jobba mer än 50% dock blir det hela tiden massa mertid..Men för att fylla upp kommer jag fortsätta med Meandi =) ska försöka sätta mig nu innan resan och försöka boka lite för hösten...

Nä nu kom mannen =)

• Marina

Flingan va gullig du e, nä ska inte slita ut mig =)

Vad är det för bodysar? friska upp mitt minne tack Skrattande

• Marina

Hej hej här hemma packar vi för fullt sen blir det dusch, äta och sova absolut senast 21.00 inatt ringer klockan 03.00 då bär det av till Arlanda =)

Ha det bäst allihopa kram kram

• Marina

Hej på er alla, då var man hemma i kylan igen =)

Vi har haft en super vecka med 40 graders värme och härliga vindar som gjorde det perfekt..

Ett riktigt super hotell var det såååå grymt fint...

Hoppas det är bra med er alla, speciellt alla nya bebisar =)

• Marina

Hej hej igen har inte hunnit läsa så mkt =) men lite, ja resan var toppen och hotellet super..

Lilla T sist var vi jätta missnöjda men då åkte vi med Detur, nu med Fritidsresor och allt var jättebra...

• Marina

Hej hej håller med om att ni skriver för fullt, skummar mest igenom..

Flingan va kul att ni fick lån =)

Lilla T har helt missat att ni bestämt namn åt lillen =) Är det Idun som kom på Tor?

Karro Jag är på och kan den 24 Juli exempelvis =)

Svar på tråden järfällatråden 9