järfällatråden 9
Mirix håller sååå väl med dig fast det har du väl märkt i diskussionerna =) EN SOCCE rakt igenom är jag och dom flesta andra skåningar
... Men men det är väl bara att hoppas på nästa val, att vi då lyckas få en mänskligare regering, en som inte bara tänker mer pengar...
Tror också många förväxlar dom låga räntorna och massa extra pengar med moderaterna, alla tjatar hur bra dom fått det tack vare dom men jag tror mkt beror på räntorna och dom är inte pga alliansen....
Nä jag skiter i valet nu och gillar läget =) vad ska man annars göra.. Och vad häller SD så är jag inte förvånad, dom fick varningsklockor redan för 4 år sen men har ändå fortfarande en usel invandrarpolitik så folk tröttnar..
Har man bott i Malmö så förstår man dom, skulle dock ALDRIG rösta på dom men jag förstår att folk tröttnar. Inte kul där jag vet...Men det är fel att sätt att gå och folk är för opålästa =)
Hoppas du hade en fin födelsedag för övrigt Mirix =)
Själv springer livet från mig, hinner inte nått och bara jobbar jobbar...Men det är väl så det ska va, jobb familj och inte mkt mer..
Ha det bäst allihopa =)
massa styrkekramar till er =)