Inlägg från: Matglad |Visa alla inlägg
  • Matglad

järfällatråden 9

Flingan. Ingen vinterjacka? Det har ju varit vinter i 4 månader, hur har han klarat sig?

Ang. Vårruset tycker jag att vi samlar först, annars blir det lite mycket att ligga ute med. Vilka skulle vara med? Jag kan samla in pengar och anmäla oss.

• Matglad

Rut: Du kan låna min ergo ett tag, trikåsjalen funkar inte så bra på ryggen.
    Hoppas det går bra i helgen så att du får sova ordentligt framöver.
    Ska försöka PM:a kontonr när jag hinner.

Flingan
    RutanE
    Matglad
    Lillgrodans mamma
    Lilla T

Vem mer?

Pengar på konto blir bäst.

• Matglad

Nu har jag pm:at om vårruset men om jag missat någon hojta till. Men så krångligt att skicka meddelanden här på familjeliv. Fick inte till det att skicka till flera samtidigt och inte gick det att kopiera texten...

Nu har min stora tjej åkt till mormor och morfar på sportlov. Hon åkte buss alldeles själv Stockholm-Gävle (fast det var andra gången hon gjorde det). Så nu har vi bara två barn i en vecka som går och lägger sig innan 8. Känns nästan som semester! Allt är ju relativt.

• Matglad

Passar på att tipsa om Sagoskoj på fredag också på Viksjö bibliotek 9.30. Det passar för barn mellan 2 och 4 och man kan ta med småsyskon.

• Matglad

Ang. Vårruset så har jag fått pengar från 4 personer så jag måste få från en till för att kunna anmäla. Ev. ska förresten min man åka bort då men jag anmäler mig nog ändå så får vi se om vi kan fixa barnvakt om det behövs.

• Matglad

Jag åker bort nu i en vecka så jag anmäler alla när jag är tillbaka (så ni inte tror att jag förskingrat alla pengar! Ha, ha tänk vad mycket man kan göra med 190x6 kr!)
    Ska åka till fjällen så en vecka vinter kvar, sen får det gärna bli ordentlig vår! Hoppas på mycket sol, håll tummarna!

• Matglad

Ja, jag hoppas att det blir mycket skidor, både på längden och nerför. När jag tänker efter har jag inte åkt slalom på 10 år så det ska bli kul men kanske blir det på samma nivå som 10-åringen...

• Matglad

Tillbaka från fjällsemestern. Det var roligt och vi hade fint väder nästan hela tiden.
    Är det någon som vill vara lagledare på vårruset? Själv tänkte jag avvakta lite med att anmäla mig själv då jag är lite osäker om jag kan vara med.

• Matglad

Rutan: Vad bra! Jag tror inte att det förväntas något egentligen. Bara någon som man kan skicka information till och kanske i vars namn man hämtar ut picknicken. Härligt att komma i gång, kanske skulle börja men jag har lovat mig själv nya snygga löpkläder först! Skrattande
    Bra att ta det lugnt i början, kondisen kommer ju alltid före muskelstyrkan.
    Jag hoppas verkligen att jag kan vara med för man behöver något sånt att träna inför.

Svar på tråden järfällatråden 9