• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Amoudara
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:09:54 följande:
    Jag röker 2 paket om dagen så jag känner ingen lukt tyvärr.
    Är inte det lite WT TS? Du är nog lite WT med utan att veta om det TS. Tyvärr det är därför du omedvetet dras till killar som använder dubbeldusch.... Ibland märker man inte att man blivit WT innan det är försent tyvärr....men jag har hört att det finns hjälp att få om man söker i tid.
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:18:52 följande:
    Nu kanske du förhoppningsvis lär dig att inte kasta sten i glashus fortsättningsvis.
  • Killen1
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:11:13 följande:
    Usch vad du är elak! Du använder säkert också dubbeldusch och tog därför åt dig!"!! Förresten kanske det ÄR du, Oskar! ÄR DET DET? SVARA GENAST!! otrogna svin
    Haha vad lider du av? Nej jag använder inte DD men tycker det finns viktigare saker att tänka på än en jävla duschtvål.
  • Jazza
    Pix Ladin skrev 2010-03-24 19:19:58 följande:
    Nu kanske du förhoppningsvis lär dig att inte kasta sten i glashus fortsättningsvis.
    eller kasta snus i mushus
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-03-24 19:20:45 följande:
    eller kasta snus i mushus
    Men USCH.

Ni är ju jättekonstiga allihopa.
  • Pix Ladin
    Killen1 skrev 2010-03-24 19:20:26 följande:
    Haha vad lider du av? Nej jag använder inte DD men tycker det finns viktigare saker att tänka på än en jävla duschtvål.
    Använder du Eldorado pump-tvål då?
  • Vik hädan
    Killen1 skrev 2010-03-24 19:20:26 följande:
    Ursäkta men VAD skulle vara viktigare??
  • Killen1
    Pix Ladin skrev 2010-03-24 19:21:53 följande:
    Nope inte det heller. Jag tvättar mig aldrig heller ;)
  • Vik hädan
    Pix Ladin skrev 2010-03-24 19:21:53 följande:
    HAHAHA det gör han säkert!!!
  • Jazza
    Killen1 skrev 2010-03-24 19:23:01 följande:
    Nope inte det heller. Jag tvättar mig aldrig heller ;)
    SE- Där har vi en riktig karl
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!