• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Killen1
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:22:42 följande:
    Ursäkta men VAD skulle vara viktigare??
    Att vara kär och skita i larviga saker.
  • etanol

Min teori är att ju större lökar man har desto billigare parfym och duschtvål kan killen ha, dom kommer ju inte direkt inpå näsroten sas

• Blossi

lolzzz

Använder man skälv dove så kan man väl inte hacka på killen för dubbeldusch. Usch på er för dubbeldusch!
    I småland finns bara wt annars är det väl Kamprad som man får jämföra med.
    Brist på information skapar spekulation
  • Vik hädan
    etanol skrev 2010-03-24 19:24:40 följande:
    Min teori är att ju större lökar man har desto billigare parfym och duschtvål kan killen ha, dom kommer ju inte direkt inpå näsroten sas
    Fast mina är inte så stora
  • etanol
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:29:37 följande:
    Fast mina är inte så stora
    Ja, antingen får du lägga in några hundra cc eller dumpa...kanske operera in några extra polyper så du är konstant snuvig...bara några förslag så här i all välmening
  • Jazza
    etanol skrev 2010-03-24 19:31:48 följande:
    Ja, antingen får du lägga in några hundra cc eller dumpa...kanske operera in några extra polyper så du är konstant snuvig...bara några förslag så här i all välmening
    Skära av sig näsan, då? Krångla inte till det i onödan, nu
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • etanol
    Jazza skrev 2010-03-24 19:32:35 följande:
    Skära av sig näsan, då? Krångla inte till det i onödan, nu
    Meh, då blir ju HON ful, det går ju inte, tänk om HAN dumpar henne då? Doh..
  • Killen1

Jag hoppas det här är ett STORT skämt

• Jazza
    etanol skrev 2010-03-24 19:34:19 följande:
    Meh, då blir ju HON ful, det går ju inte, tänk om HAN dumpar henne då? Doh..
    Eh... BLIR? Har du sett henne? Gå loss med en osthyvel i plytet på henne skulle endast verka till hennes fördel
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • etanol
    Jazza skrev 2010-03-24 19:35:43 följande:
    Eh... BLIR? Har du sett henne? Gå loss med en osthyvel i plytet på henne skulle endast verka till hennes fördel
    Eeeh, nej det har jag inte...Jamen dåså, är du svinful TS så har Jazza en kanonidé som kanske funkar. Ja här brainstårmas det som aldrig förr.
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!