• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Kristina30p

Du måste ju förstå att detta är det töntigaste och minsta problem jag någonsin läst om. Är du 13 år eller? Skriv och uppta andras tid när det faktiskt hänt något i ditt liv. Patetiskt!

• PennyLane
    Vik hädan skrev 2010-03-24 18:52:23 följande:
    Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH! Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD
    Fy fan! Stackare, förstår att det var traumatiskt * lider med dig *. Det svåra i såna här situationer ( när man känner sig sviken ) är att gå vidare utan att " älta" problemet.
    Jag förstår verkligen hur du känner för jag var ihop med en kille en gång när jag var 17 år ( ni vet den där känsliga åldern ) och då fick jag veta genom en av hans kompisar att han inte hade äkta Levisjeans.
    Jag blev jättechockad och kände att jag blivit " lurad på konfekten " Där hade jag gått omkring och liksom sagt till alla mina kompisar att han var en sån himla bra kille, och sen så fick man reda på det där.

Och det gjorde ju inte saken bättre att det var hans kompis som berättade och inte han själv, så jag fick ta ställning till det i lugn och ro!

Mitt råd till dig är; Konfrontera honom, ställ honom mot väggen rejält och kasta alla hans dubbelduschflaskor och sen tvingar du honom att köpa någon ny godtagbar duschcreme ( obs du ska inte stå för den kostnaden, det är han som har gjort fel inte du, glöm aldrig det )

Styrkekramar
  • salt

Försök förstå att TS går igenom en svår period i sitt förhållande Dubbeldusch har prövat mitt förhållande hårt och jag har många gånger fått kämpa för att se att min man är mer än bara en Dubbelduschare ... Det är kämpigt, jag förstår, men "hang in there" TS!

Styrkekramar och lycka till. Håller tummarna för att ni finner en lösning tillsammans.

• kokulan

Hen herregud. Fruktansvärt. Använder han Aqua Vera också?? DUMPA GENAST!

• pluppfamiljen

jag förstår att det kommer som en förfärlig chock för dig och du måste givetvis lämna honom eller så kontaktar du en famileråd givare... lycka till och jag liiider verkligen med dig. kan inte förstå vad du går igenom då min man aldig skulle göra så. {#lang_emotions_laughing}

5 barns mamma
  • Rigmor Mortis

Jag tror det finns anhöriggrupper för sådana som TS, vars killar använder dubbeldusch och inte vill sluta. Fast jag hade dumpat direkt, jag skulle inte orka

• Lady Gaga
    Rigmor Mortis skrev 2010-03-25 12:13:07 följande:
    Jag tror det finns anhöriggrupper för sådana som TS, vars killar använder dubbeldusch och inte vill sluta. Fast jag hade dumpat direkt, jag skulle inte orka
    En gång dubbelduschare - alltid dubbelduschare
    I used to be Hikaru before I got run over.
  • Jotia

Men snälla Vik hädan är det så viktigt att bry sig om det. Du kan ju ställa dit en flaska som du använder så du kan använda det istället. Vem vet han kanske tar utav det också. Lycka till

• Doodies

Enda sättet är att bekämpa med samma metod. Att han ska förstå hur mycket han sårat dig. Raka vägen till affären och köp jane hellen schampo och balsam, helst på Rusta. Glöm inte att ställa flaskorna mot varandra så att det matchar ordentligt!!

Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!