• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Rompe

Vad spelar det för roll? Huvudsaken är väl att han tvättar sig. Den här tråden måste vara ett skämt.... 

• Vik hädan
    Rompe skrev 2010-03-25 10:53:48 följande:
    Vad spelar det för roll? Huvudsaken är väl att han tvättar sig. Den här tråden måste vara ett skämt.... 
    Hur kan du tro nåt sånt?

Jag blir faktiskt sårad att du inte tar mig på allvar
  • Rompe
    Vik hädan skrev 2010-03-25 10:55:22 följande:
    Hur kan du tro nåt sånt? Jag blir faktiskt sårad att du inte tar mig på allvar
     Det är inte meningen att såra dig. Men jag tycker faktiskt du verkar behöva hjälp. Det finns liksom värre saker att hacka upp sig på. Annars får du dumpa killen. För att han använder "fel" tvål....
  • godisbebben

jag gillar inte heller dubbeldush, tycker inte att den luktar gott alls, men det är inte hela världen , du kan ju bara tala om för honom att du inte gillar den och be honom använda en annan. Om du nu tycker att det är SÅ fruktansvärt, tror ju inte han tar illa upp direkt.

• Lady Namárië

Dumpa snabbt! Annars sitter du snart där och äter stampat kött med moskula och räksallad till bröllopsmiddag på en Sibylla bredvid motorvägen. *vet*

So say we all
  • 85Susanne85

Det spelar ju fan ingen roll ifall killar använder dubbeldusch eller inte, huvudsaken är den att killen blir ren, vad är detta för skämt? Min kille kan oxå använda dubbeldusch och det stör mig inte ett jävla skit.. Skärp dig, det är inget fel på dubbeldusch...

• FruSen
    I have a kid skrev 2010-03-25 06:49:16 följande:
    Min sambo använder D  VI har gott om  pengar men han gillar skiten!
    Hahaha, jag minns i min bardoms dagar att pappa använde "Dubbeldusch". sisådär 15-20 år sedan, trodde inte det fanns kvar längre!
  • FruSen
    I have a kid skrev 2010-03-25 06:51:02 följande:
    en grön eller blå flaska  grön= sport  blå = vanlig  du kan använda det som schampo och duschkräm
    Finns (eller fanns?) det inte en röd också??
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!