BF i början av december -10
Hoho? några fler plussare där ute?

Nu har vi en BF-lista!
det blir lite lättare att både snacka och få in alla datum rätt om vi har separata trådar

BF-listan! www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51698829.html
Hoho? några fler plussare där ute?
Ja, jag vill berätta NU!!! Men har hållt mig, så jag ska nog lyckas vänta tills imorgon. Vi ska äta påsklunch, och ses lite bara...tror de ja...
Bra med barnvakt! Här blir det en lekkompis!! Barnvakt får morbror vara, hi hi!
Ska ni berätta för din mamma då? Eller får hon undra lite till...
Mamma får nog vänta lite till, om jag kan hålla mig:)
Blir knäpp på att oroa mig för att något skall hända.
Känns som att det är lite tidigt att glädja sig ordentligt ännu, knäppt va!
Kom tom på mig själv idag med att hoppas på lite kraftigt illamående så att man känner sig mer "gravid". Man är ju inte riktigt klok:)
I vilka städer bor ni??
Ja visst har man lite svårt att vara glad fullt ut? För att det är så tidigt än. Jag vill bara att det ska gå några veckor till så att man kan börja känna att det är på riktigt!
Bor i Uppsala.
Själv bor jag i Göteborg.
Ska bli jätteskoj och dela kommande månader med andra som är i samma situation.
Blir säkert en hel del knäppa tankar och galna ideér framöver.
Alltid skönt att kunna prata av sig.
Börjar bli dags för sängen, om jag skall ha någon rimlig chans att hålla mig vaken på jobbet imorgon:)
Sov gott!
Fler symptom:
Morrn!
Idag testade jag med CB digitalt för att se om hormonhalten ökat sen sista jag testade (BIM-2) och visst hade det. på BIM-2 (24/3) fick jag 1-2v på CB och idag BIM+6 (1/4) visade CB digital 3+. Det kan ju inte stämma? Jag borde vara på 2-3v? Vad tror ni det beror på? Har jag räknat fel BF?
Hoppas ni är smartare än vad jag är! :)
Jag vet inte första gången jag testade med CB digitalt var ju 2 dagar innan BIM då kan det vara precis i slutet av vecka 2. Men 3+ innebär mer än 5 veckor gravid jag är inte inne på 5 veckor än men jag vet inte kvittar jag e ju gravid! Det som räknas. Kanske har högre hormonhalt :)
Tack för svar förresten! :)