• thatisgreat

BF i början av december -10

Hoho? några fler plussare där ute?

Jag tänkte att vi som har BF i början av december kunde följas åt alla veckor och genom alla graviditetskrämpor och hormoner från helvetet. 
    Välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-31 11:05
    Nu har vi en BF-lista!
    det blir lite lättare att både snacka och få in alla datum rätt om vi har separata trådar

BF-listan! www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51698829.html
  • Svar på tråden BF i början av december -10
  • thatisgreat

åh, vad knasigt förra inlägget blev.

provar igen!
    Lyckliga Fröken och mikaela 78! ni måste fylla i era namn och datum i BF-listan i den andra tråden. länken finns i trådstaren.
    Här är det meningen att vi bara ska snacka
    Grattis till era plus!
  • thatisgreat
    Trollungarnasmamma skrev 2010-03-31 13:54:37 följande:
    Vi ska nog inte ta reda på könet med mitt första gjorde jag inte det men med andra...det är ny pappa nu till detta lill* pyre så han får bestämma mej kvittar det faktiskt Här är det fortf bara trötthet som gäller i symptomvägar.... Hur många har ringt BM redan? Tänkte vänta ett tag till för det känns som man är tidigt ute, mensen är juh egentligen bara 2 dagar sen
    Jag ringde BM idag hon frågade om jag hade lust att komma på hälsokontrollen, men eftersom jag hade det snacket förra året så tackade jag nej.
    Så nu har jag fått tid till inskrivningen direkt, 3:e maj
  • Trollungarnasmamma
    thatisgreat skrev 2010-03-31 15:25:05 följande:
    Jag ringde BM idag hon frågade om jag hade lust att komma på hälsokontrollen, men eftersom jag hade det snacket förra året så tackade jag nej. Så nu har jag fått tid till inskrivningen direkt, 3:e maj
    Okej, hälsosamtal? Finns det nog inget som heter här {#lang_emotions_tongue_out}
    Jag ringer efter påsk tänkte jag hinner inte nu innan känns det som!
    ~*~♥~*~ Nova-06 & Elliot-09 ~*~♥~*~
  • linn78

jag har bara ringt och bokat vul. Jag tillhör också en av dom som får vul eftersom jag har ätit hormontabletter. Fick tid 19 april, ganska sent men då är det ju helt säkert att allt syns som ska synas iaf. Efter det ringer jag nog bm.

That: vilken vecka är du i 3 maj? Sambon är spanjor och där kollar alla könet, många av våra vänner och släktingar här tyckte vi gjorde helt fel som kollade men spelar roll, man är väl lika nyfiken på vem det är som bott i magen ändå.

• snuttitess

Hej

Hänger gärna på denna tråden. :)
    Väntar mitt tredje barn och är beräknad till början av december.
    Mina 2 barn sen innan är födda 2004 och 2009. 
    Ska blir skoj att få en till dock är jag rädd att få mf igen då jag hade ett i februari i år. 
    Men får ett vul så ska göra det den 28 april för faställa bf och titta så allt är som det ska.
    Grattis till er andre i tråden :)
  • Stoffe76

Jag tror inte att vi kollar könet, men är inte helt säker. Kanske får jag för mig det senare. I så fall får jag övertala maken, för han är nog inte så positiv till det. Vi kollade inte könet förra gången.

• ÄlskarMina

shit vad jag är svullen om magen! :-O Tycker det är jobbigt och känns som om "alla ser" att man är gravid. Men det gör de förstår inte..men man tycker nästan det iaf. haha!
    Ringde idag till min syster som är den första som fått reda på det nu. Hon blev så glad och tycker det är roligt att det bara skiljer 6 grav.veckor mellan oss.
    Nästa helg ska vi berätta för våra föräldrar!

• Kakor

Hej! Jag hoppar in här . Plussade i måndags efter IVF (frysförsök). Första barnet och första gången någonsin som gravid!

Skriver in mig i BF-listan också, blir kul att följas åt!

Ska på VUL 26/4 för att se hur det är med embryot och om det är ett eller två som gömmer sig där inne...

• Stoffe76

Ringde BM idag. Fick tid för inskrivning den 8/4, men det passade inte, då jag var inbokad på ett möte vid den tiden. Fick ta en tid för inskrivning den 14/4 istället. Känns lite långt fram, men det går ju fort.

• thatisgreat
    linn78 skrev 2010-03-31 16:22:44 följande:
    jag har bara ringt och bokat vul. Jag tillhör också en av dom som får vul eftersom jag har ätit hormontabletter. Fick tid 19 april, ganska sent men då är det ju helt säkert att allt syns som ska synas iaf. Efter det ringer jag nog bm. That: vilken vecka är du i 3 maj? Sambon är spanjor och där kollar alla könet, många av våra vänner och släktingar här tyckte vi gjorde helt fel som kollade men spelar roll, man är väl lika nyfiken på vem det är som bott i magen ändå.
    Jag kommer att vara i vecka 10  
    ååh, alla våra släktingar tyckte också att vi var jättetråkiga osv. när vi sa att vi ville kolla könet. Men vi fick ju veta könet sen iallafall.
    Nyss när jag frågade sambon så vill han absolut inte veta vilket kön. Men jag känner mer att det vore skönt att veta. Men,men.. det går nog inte att bara en vet. Jag skulle lätt försäga mig.
Svar på tråden BF i början av december -10