BF i början av december -10
Hoho? några fler plussare där ute?

Nu har vi en BF-lista!
det blir lite lättare att både snacka och få in alla datum rätt om vi har separata trådar

BF-listan! www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51698829.html
Hoho? några fler plussare där ute?
åh, vad knasigt förra inlägget blev.
jag har bara ringt och bokat vul. Jag tillhör också en av dom som får vul eftersom jag har ätit hormontabletter. Fick tid 19 april, ganska sent men då är det ju helt säkert att allt syns som ska synas iaf. Efter det ringer jag nog bm.
That: vilken vecka är du i 3 maj? Sambon är spanjor och där kollar alla könet, många av våra vänner och släktingar här tyckte vi gjorde helt fel som kollade men spelar roll, man är väl lika nyfiken på vem det är som bott i magen ändå.
Hej
Jag tror inte att vi kollar könet, men är inte helt säker. Kanske får jag för mig det senare. I så fall får jag övertala maken, för han är nog inte så positiv till det. Vi kollade inte könet förra gången.
shit vad jag är svullen om magen! :-O Tycker det är jobbigt och känns som om "alla ser" att man är gravid. Men det gör de förstår inte..men man tycker nästan det iaf. haha!
Ringde idag till min syster som är den första som fått reda på det nu. Hon blev så glad och tycker det är roligt att det bara skiljer 6 grav.veckor mellan oss.
Nästa helg ska vi berätta för våra föräldrar!
Hej! Jag hoppar in här . Plussade i måndags efter IVF (frysförsök). Första barnet och första gången någonsin som gravid!
Skriver in mig i BF-listan också, blir kul att följas åt!
Ska på VUL 26/4 för att se hur det är med embryot och om det är ett eller två som gömmer sig där inne...
Ringde BM idag. Fick tid för inskrivning den 8/4, men det passade inte, då jag var inbokad på ett möte vid den tiden. Fick ta en tid för inskrivning den 14/4 istället. Känns lite långt fram, men det går ju fort.