• Nyctophilia

Mmm håller med ovanstående. Det är väl för 17 ett stort framsteg för alla oss som lever med detta och kommit till insikten om det och vill förbättra, för oss själva och anhöriga.
    Värre är det väl för dem vilken psykisk sjukdom man nu må ha att inte ha insikt!

• Nyctophilia

Jag har själv aldrig råkat ut för otrohet (vad jag vet!!!) Och aldrig varit det heller, det finns liksom inte i minn värld.

Men jag hade aldrig, aldrig nånsin kunnat förlåta en sån sak. Tilliten hade varit förstörd för all framtid.  

• Nyctophilia

Jo jag vet eftersom jag själv har det. Därför fattar jag inte partners som kan förlåta sånt. Det hade inte gått för min del.

• Nyctophilia

Idag var jag på mitt andra besök hos psykolog. Mycket tänkvärt och en del poletter som trillar ned!

• Nyctophilia

För mig har det känts bra, än så länge. Viktigt att personligheten stämmer med och det gör den med hon jag har.

• Nyctophilia

Ingen bra dag idag, känner mig rastlös och tom på samma gång! Arg och irriterad, vill göra något samtidigt som jag inte har ork....

• Nyctophilia

Jo det hade jag med velat göra, men får så dåligt samvete över att jag inte hittar på saker med sonen. Det gör vi ju mellan varven men en solig dag som denna inbringar än mer ångest för man inget gör! Gah!!!!

Svar på tråden Ni med borderline, hur fungerar ni i relationer?