• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Fredriks Mamma
    star67 skrev 2010-12-20 12:12:10 följande:
    jaså hur stor var de?? var de fína??
    Jag kollade inte så noga. Men de var rejält nedatta, tyvärr minns jag inte ordpris... 399-699 kr.
    De var i en stor kartong, så jag tror de var vanliga... gissar på 210 cm. Men som sagt... jag tittade inte så noga, jag gick förbi och såg prislappen. Men värt att kolla upp om du behöver gran.
  • star67
    Fredriks Mamma skrev 2010-12-20 12:17:18 följande:
    Jag kollade inte så noga. Men de var rejält nedatta, tyvärr minns jag inte ordpris... 399-699 kr.
    De var i en stor kartong, så jag tror de var vanliga... gissar på 210 cm. Men som sagt... jag tittade inte så noga, jag gick förbi och såg prislappen. Men värt att kolla upp om du behöver gran.
    ja jag köpte en vit men jag tänker byta den / lämna tillbaka, gröna är finareSkrattande
  • star67

jag som en tokig lettade efter en vit och nu vill inte ha denDrömmer, men kanske för att den är jätte stor 210cm.

• sophiie

ELLOS; 50% rea på en vara.
    Kod: 4145

Köpte just ett ps3 spel till grabben. Som hittat :)

• star67

kan någon tipsa om vinter stövlar på rea redan nu?? min sons har blivit för liten, 23 eller 24 skulle funka tror jag beror på innre måtten eller kanske 25, nu han har 24 på vanliga skor.

• xmari

Om man blir vän med sweetfunky på fb så får man 30 % på Viking skorna och dom har vi till vår kille och de är grymma!

• mejmej

ica maxi hade stövlar till halva priset här, från 50kr. även din sko hade i de storlekarna från 99k.r men dessa var inte fodrade om det var det du ville ha. men det finns säkert också.

• star67
    mejmej skrev 2010-12-27 16:18:41 följande:
    ica maxi hade stövlar till halva priset här, från 50kr. även din sko hade i de storlekarna från 99k.r men dessa var inte fodrade om det var det du ville ha. men det finns säkert också.
    ja jag vill fodrad vinterstövlar
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2