Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
kan någon tipsa om vinter stövlar på rea redan nu?? min sons har blivit för liten, 23 eller 24 skulle funka tror jag beror på innre måtten eller kanske 25, nu han har 24 på vanliga skor.
Intersport har halva priset. 350:-
sportamore.se har rea på stövlar.
Bl a http://www.sportamore.se/produkt/4505-tretorn-sno-j-vit
Jag köpte viking play för 350 kr på intersport, känns väldigt bra, de hade även mckinley för 225 kr, men det är ju jättebra pris på vikingkängorna!
Jag köpte ett par fräscha Reebok Easytone-skor (sådana där med kulor under sulan för extraträning av rumpan!) på Stadium idag. Kostade 629 kr när man samtidigt tecknade medlemskort och var nedsatt från 1199 kr. Jag hoppas jag inte har gjort bort mig nu men jag tror det var ett bra pris!
Hahaha, ja hur skall jag kommentera det? Ifrågasätta din insyn i vad och varför Stadium rear sina produkter? Gråta över att nån random människa på familjeliv vill få mig att känna som att jag gjort ett dåligt köp? Eller bara gå och pussa på mina snygga gummiskor som OAVSETT effekt på rumpan (min är redan snygg!) är fräschare än de gamla jag hade. Inte så svårt val, som den älskvärda människa jag är pussar jag glatt på er ALLA! ![]()
Hahaha, ja hur skall jag kommentera det? Ifrågasätta din insyn i vad och varför Stadium rear sina produkter? Gråta över att nån random människa på familjeliv vill få mig att känna som att jag gjort ett dåligt köp? Eller bara gå och pussa på mina snygga gummiskor som OAVSETT effekt på rumpan (min är redan snygg!) är fräschare än de gamla jag hade. Inte så svårt val, som den älskvärda människa jag är pussar jag glatt på er ALLA! ![]()

skäms dubbelt upp! Förlåt!

skäms dubbelt upp! Förlåt!