• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • winters
    star67 skrev 2010-12-27 15:10:18 följande:

kan någon tipsa om vinter stövlar på rea redan nu?? min sons har blivit för liten, 23 eller 24 skulle funka tror jag beror på innre måtten eller kanske 25, nu han har 24 på vanliga skor.

intersport hade på rea
    Oscar 091001
  • Jenna82

Intersport har halva priset. 350:-

***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • Fredriks Mamma
    star67 skrev 2010-12-27 17:30:50 följande:
    ja jag vill fodrad vinterstövlar
    Du har väl inte fodrade gummistövlar på barnen, på VINTERN?? Det är ju bara strax för och efter vintern fodrade stövlar är bra. Tänk på att gummit kyler, OCH att stövlar ska bara användas tillfälligt, eftersom foten behöver mer stöd.

Ett tips är ju att handla på Ellos, när det är 50% på valfri vara. Jag har köpt kavatkängor där flera ggr, blir ca 370 kr inkl frakt.
  • winters

Jag köpte viking play för 350 kr på intersport, känns väldigt bra, de hade även mckinley för 225 kr, men det är ju jättebra pris på vikingkängorna!

Oscar 091001
  • Zirup

Jag köpte ett par fräscha Reebok Easytone-skor (sådana där med kulor under sulan för extraträning av rumpan!) på Stadium idag. Kostade 629 kr när man samtidigt tecknade medlemskort och var nedsatt från 1199 kr. Jag hoppas jag inte har gjort bort mig nu men jag tror det var ett bra pris! 

• Flickmamma
    Zirup skrev 2010-12-28 22:37:38 följande:
    Jag köpte ett par fräscha Reebok Easytone-skor (sådana där med kulor under sulan för extraträning av rumpan!) på Stadium idag. Kostade 629 kr när man samtidigt tecknade medlemskort och var nedsatt från 1199 kr. Jag hoppas jag inte har gjort bort mig nu men jag tror det var ett bra pris! 
    de är nedsatta i pris för nyttan av dem är väldigt ifrågasatt!
  • Zirup
    Flickmamma skrev 2010-12-29 06:53:39 följande:
    de är nedsatta i pris för nyttan av dem är väldigt ifrågasatt!

Hahaha, ja hur skall jag kommentera det? Ifrågasätta din insyn i vad och varför Stadium rear sina produkter? Gråta över att nån random människa på familjeliv vill få mig att känna som att jag gjort ett dåligt köp? Eller bara gå och pussa på mina snygga gummiskor som OAVSETT effekt på rumpan (min är redan snygg!) är fräschare än de gamla jag hade. Inte så svårt val, som den älskvärda människa jag är pussar jag glatt på er ALLA!

• Flickmamma
    Zirup skrev 2010-12-29 13:58:42 följande:

Hahaha, ja hur skall jag kommentera det? Ifrågasätta din insyn i vad och varför Stadium rear sina produkter? Gråta över att nån random människa på familjeliv vill få mig att känna som att jag gjort ett dåligt köp? Eller bara gå och pussa på mina snygga gummiskor som OAVSETT effekt på rumpan (min är redan snygg!) är fräschare än de gamla jag hade. Inte så svårt val, som den älskvärda människa jag är pussar jag glatt på er ALLA!

fast det var bara en kommentar i all vänlighet, jag har aldrig som syfte att såra någon. Så gjorde jag det så ber jag 1000 ggr om ursäkt! SkämsSkämsskäms dubbelt upp! Förlåt!
  • Buttelina
    Zirup skrev 2010-12-29 13:58:42 följande:

men så behöver du väl inte reagera? flickmamman menade ju inget illa.
    Flickmamma skrev 2010-12-29 18:51:01 följande:
    fast det var bara en kommentar i all vänlighet, jag har aldrig som syfte att såra någon. Så gjorde jag det så ber jag 1000 ggr om ursäkt! SkämsSkämsskäms dubbelt upp! Förlåt!
    du har inget att skämmas för
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2