Zirup skrev 2010-12-28 22:37:38 följande:
Jag köpte ett par fräscha Reebok Easytone-skor (sådana där med kulor under sulan för extraträning av rumpan!) på Stadium idag. Kostade 629 kr när man samtidigt tecknade medlemskort och var nedsatt från 1199 kr. Jag hoppas jag inte har gjort bort mig nu men jag tror det var ett bra pris!
Jag har jobbat på Stadium och skorna är inte nedsatta för att skorna skulle vara någon bluff, på Stadium jobbar man inte så, man ser till att kunderna får de kunderna vill ha och man försöker att prissänka så mycket som möjligt för att locka fler kunder och för att få nöjdare kunder såklart.
Skorna du pratar om kostar 1200 som sagt och det är inte många som handlar på Stadium som vill betala så dyra pengar för ett par skor man inte vet om dom är bra eller inte, där är också en utav anledningarna till att man säker priset, för att få människor att köpa och bilda sig en egen uppfattning om skorna.
Många ansåg att stavgång var strunt när stavarna kom ut på marknaden, men nu har det visat sig att stavarna är bättre än vad man trott. Men man måste utnyttja redskapen på rätt sätt.