• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Flickmamma
    Buttelina skrev 2010-12-29 19:34:06 följande:
    men så behöver du väl inte reagera? flickmamman menade ju inget illa.
    Flickmamma skrev 2010-12-29 18:51:01 följande:
    fast det var bara en kommentar i all vänlighet, jag har aldrig som syfte att såra någon. Så gjorde jag det så ber jag 1000 ggr om ursäkt! SkämsSkämsskäms dubbelt upp! Förlåt!
    du har inget att skämmas för
    tack Buttelina, du är alla tiders!!
  • Buttelina
    Flickmamma skrev 2010-12-29 19:48:53 följande:
    tack Buttelina, du är alla tiders!!
    {#emotions_dlg.flower} 
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Zirup

Flickmamma: jag såg inte att det var vänligt(?) menat men ursäkten godtas och pussarna kvarstår, även till Buttelina, riddarnas riddare! <3

• Flickmamma
    Zirup skrev 2010-12-29 20:07:10 följande:
    Flickmamma: jag såg inte att det var vänligt(?) menat men ursäkten godtas och pussarna kvarstår, även till Buttelina, riddarnas riddare! <3
    tack det var rart av dig!!Solig
  • Förälskad
    Zirup skrev 2010-12-28 22:37:38 följande:
    Jag köpte ett par fräscha Reebok Easytone-skor (sådana där med kulor under sulan för extraträning av rumpan!) på Stadium idag. Kostade 629 kr när man samtidigt tecknade medlemskort och var nedsatt från 1199 kr. Jag hoppas jag inte har gjort bort mig nu men jag tror det var ett bra pris! 
    Jag har jobbat på Stadium och skorna är inte nedsatta för att skorna skulle vara någon bluff, på Stadium jobbar man inte så, man ser till att kunderna får de kunderna vill ha och man försöker att prissänka så mycket som möjligt för att locka fler kunder och för att få nöjdare kunder såklart.
    Skorna du pratar om kostar 1200 som sagt och det är inte många som handlar på Stadium som vill betala så dyra pengar för ett par skor man inte vet om dom är bra eller inte, där är också en utav anledningarna till att man säker priset, för att få människor att köpa och bilda sig en egen uppfattning om skorna.

Många ansåg att stavgång var strunt när stavarna kom ut på marknaden, men nu har det visat  sig att stavarna är bättre än vad man trott. Men man måste utnyttja redskapen på rätt sätt.
  • Flickmamma
    Moonlight83 skrev 2010-12-30 21:30:18 följande:
    Någon som har koll på vilket datum Polarn o Pyrets 75% rea börjar?
    den väntar jag också på, fyndade kanongrejer ï höstas.
  • sophiie

Åhlens o deras barnkollektion, kommer dessa på rea? Eller är redan på rea?  Har inte hunnit ta mig till stan ännu :(

• Linapina
    sophiie skrev 2010-12-31 00:01:15 följande:
    Åhlens o deras barnkollektion, kommer dessa på rea? Eller är redan på rea?  Har inte hunnit ta mig till stan ännu :(
    När jag var på Åhlens så var vissa plagg nedsatta till 30%.
  • Flickmamma
    Linapina skrev 2010-12-31 09:37:19 följande:
    När jag var på Åhlens så var vissa plagg nedsatta till 30%.
    med 30 % eller till 30% av ursprungspriset?
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2