• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • star67

NÅGON kan prova om den funkar fortfarande på ellos 4153 50% rabatt?? jag har använd den förut så den funkar inte för mig igen men jag tänkte be någon annan beställa för mig.

• star67
    star67 skrev 2010-12-14 13:23:16 följande:
    NÅGON kan prova om den funkar fortfarande på ellos 4153 50% rabatt?? jag har använd den förut så den funkar inte för mig igen men jag tänkte be någon annan beställa för mig.
    och kolla gärna om man får väska på köpet.
  • Skogshallon
    star67 skrev 2010-12-14 13:23:16 följande:
    Är det 50% på ett helt köp eller på en vara?
  • star67
    Skogshallon skrev 2010-12-14 19:45:32 följande:
    Är det 50% på ett helt köp eller på en vara?
    bara en vara.
  • passau

Nu drar vi till Thailand om ett par timmar och jag hoppas ni håller koll på reorna tills jag kommer hem god jul och gott nytt år!

• mirakel2010

Är det nån som har koll på när JYSK börjar med sin julrea? (på julsaker?)
    Dom brukar alltid börja innnan jul, men är osäker på när (och om dom kör det i år igen)

• Du och Jag ver2
    passau skrev 2010-12-15 07:42:54 följande:
    Nu drar vi till Thailand om ett par timmar och jag hoppas ni håller koll på reorna tills jag kommer hem god jul och gott nytt år!
    Ha så härligt!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2