K*B*N, pratar del 11
Vi har ca 6 mil till Uppsala men ska nog tyvärr inte dit på ett tag om jag inte måste in igen till sjukhuset.
Har en liten kille som tycker att äta ska man tydligen göra nästan hela kvällen...
Vi har ca 6 mil till Uppsala men ska nog tyvärr inte dit på ett tag om jag inte måste in igen till sjukhuset.
Har en liten kille som tycker att äta ska man tydligen göra nästan hela kvällen...
Idag ska vi in till stan på bärsjalsträff
Sarah: Vi har köpt en äldre BT syskonvagn och min stora kille som åker är 3 år och G är en månad. Jag gillar den för på morgnarna när vi går till bussen för att lämna skolkillen är det inte säkert att J orkar gå hela vägen. Vi har visserligen ståbräda till liggvagnen men det är ingen höjdare att dra på grusvägen.
När G blir lite större och kan sitta i syskonsätet bak på en P&T så blir det nog en sån igen. Att det inte blev en sån beror på att 3-åringen är aningens tung för att sitta i fram ovanpå bebisen i syskonsätet.
Liberokoderna kan man bla byta in mot en rabatt kupong på blöjor, har för mig den är på 50:- men tar ett tag att samla till den, är 1000 poäng. Dom koderna passau skrev var värda 25p/st ett litet bebispaket blöjor är värt 25p och ett stort 50p
Jag missa barn-loppisen som var idag i Uppsala.
Fast jag sålde min Babytravel syskonvagn igår och gjorde en riktig vinst. Så nu är jag ägare till en Phil & Ted. Hitta en billig e3:a med ett extra syskonsäte som har viloläge
Den var billig men skitig och nu har jag skrubbat och skrubbat med galltvål men några fläckar går inte bort. Nån som har nåt bra tips?
Här kommer bilder på oss i tränartagen