• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2011-02-03 13:06:35 följande:
    Maken tycker att jag ska köra på det som ger mig mest för pengarna och skita i andrahandsvärdet för vem vet hur mkt man väl får i slutänden. Han har en poäng men man är ju lite skadad och jag är liksom rädd för att göra "fel". Obestämd
    Då kör du på känsla.Hjärta Vad vill DU helst ha? Skit i värden hit och dit. Vad vill du ha? Då blir det inte fel.
  • Kavat

Och jag tycker passau, tant P och fr S har VÄLDIGT bra namnsmak.
    Maja och Klara hade mina två senaste nog hetat om det blivit töser Hjärta

Ekorren, och jag vet fler undantag på namn som betyder saker som JAG gillar.  

• Kavat
    Nifelheim skrev 2011-02-04 07:36:42 följande:
    Nu har jag beslutsångest. Cameleonram, med sittdelsbas, liggdelsbas och komplett ganska nytt toppset i canvas. Är det ett vettigt pris med 1200 då?
    Ska du sälja nu? Eller köpa?
  • Kavat
    Tant Pruselius skrev 2011-02-04 09:12:41 följande:
    oho , bra tips!
    De med c-vitamin och järn klarade jag mig på enbart denna grav. Och de är goda, alltså Friggs som brukar finnas på Ica och Coop.
     Det har gått ner massor med de andra. Men i mitt fall tror jag det har att göra med att jag uteslutit gluten (glutenintolerant) som jag inte vetat om de andra graviditeterna.
  • Kavat
    Nifelheim skrev 2011-02-04 08:26:40 följande:
    Här har vi inte sovit alls. Lillskiten (bildligt talat) blev magsjuk sent igår kväll så hela natten har han spytt 2-3 ggr i timmen Jag är så LESS på magsjuka, vi har ALDRIG haft det mer än en gång per säsong förut.
    Hjärta
    Krya på honom!
  • Kavat

Svär så det ryker! Nu har jag och maken just gjort oss "ovänner" med min mamma som aldrig lärt sig att knipa käft... Skrikandes För hon vet ju precis hur allt är...Drömmer

Jaja, vi har aldrig varit ovänner så många timmar så det ska nog reda upp sig, men f-n varför bråka med mig när jag säger att jag inte sovit ok på två veckor... Tydligen är jag helt inkompetent som mamma...

• Kavat

Vi skulle äta där men vi tog alla barnen och åkte. Hon sa att jag bara överdriver allergierna, att mögelhäxan har rätt dvs att jag inte kan umgås med folk bara för att jag ber henne vara tyst och sluta ifrågasätta barnens allergier och ber henne att inte bråka med mig för jag har inte sovit på två veckor. Då säger hon att jag inte klarar av att vara mamma för maken har fått vara hemma. En riktig mamma ska nämnligen klara av att vakna en gång i timmen/2 timmar i två veckor när man redan har sömnbrist. Sen ska man förgifta sina andra barn och sig själv så de vaknar på nätterna och får klåda, eksem och en massa merarbete och ha barn med raseriutbrott och blödande mage för det är idiotiskt att ta bort det de inte tål. *ironisk* skriver på iPhone därav lååååång mening...

• Kavat

Syndbara om lilleman som skulle fått sova över. Han var superledswn men nu är de och badar. Kannågon svara på vad de tror de vinner på att kritisera mig som mamma? Ska jag må bättre av det? Så som vi har kämpat med avsaknad av sömn pga lillemans allergier hans första år främst när vi inte fick hjälp och sen med min glutenintolerans och nu med liten..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11