K*B*N, pratar del 11
Bumpaloop, kolla in den här: www.bigbabystore.co.uk/product_info.php?produ...

Vecka 30.
Dagen innan Emir föddes.
Tack detsamma, hoppas alla får en fin dag! Och för de som inte får blommor (inte jag heller...)
Fröken småland... vad tror du? Finns det hopp?
Eller ska man satsa på nya?
Sköterskan ringde angående operationen, hon trodde jag var tvungen att pumpa ut i och med narkosen. Panik! Jag har inte fått det att funka med de andra och skitit i det med denna. Å andra sidan äter han med 3 timmars mellanrum så när fasen skulle jag hinna. Och orka när det inte funkar? Och flaska tar han inte och gröter har vi inte börjat med i och med att han är så allergisk så tänkte vi börja med mjölkfria ersättningen.
Kalabalik här hemma med andra ord.
Vi har ingen mjölkfrit ersättning som funkar. Han är allergisk mot den första. Den andra har jag inte fått hem än. Och då mjölkade jag ur lite för hand, men flaska är tydligen inte så lätt att ta om man inte övat.. Maken blev irreterad och då går det inte direkt lättare.... Så då tog vi och blandade med lite lite risgröt. (första smakisen). Tror ni inte ungen fick utslag runt munnen och på kinderna. Min mjölk och lite ris. Ris måste han väl bara tåla! Suck!
Men nu ringde sköterskan och sa att det var ok att amma efter... Pustar ut angående det...