Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

dags för BM besök idag.... kallt här med -19,5 när jag gick till jobbet i morse... behöver jag säga att jag snart inte kan stänga min vinterjacka och vad tusan ska jag ha på mig dåå?

• Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-01 10:35:35 följande:

Kallt här också och strömmen kommer och går som den vill. Kul när man har luftvärmepump som är eldriven - inte! 

Hoppas du har kul i Ullared Fröken Småland, jag är grymt avis på dig!

Tant Pruselius: Vilken vecka är du i nu?

26(?) tror jag ska kolla med BM idag... tappat lite kollen denna grav iom att jag liksom "slutade leva" där i 2 v i sept i väntan på svar så känns det hel virrigt mest hela tiden det är med veckor och tid.....

*avundas fröken så jag blir gröööööön i ansiktet* Jag vill dit och köpa barbapappasnuttefilt(ar)
  • Tant Pruselius

jag har precis bokat - Pippi Långstrump ett äventyr på is till T från mormor i julklapp (dem 2 som går) *nöjd*
    Den går av stapeln i slutet av april och då är ju T 3 år, visst kommer hon tycka det är skoj..?

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-12-06 13:19:33 följande:

Ooooh, den här måste nog lilleman ha! Hjärta Jag älskar bondgårdsmotivet också men tycker att ärmarna är så fula Obestämd

Hjärta
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-12-07 10:10:57 följande:
    Tillbaka från VC. Standardprover togs och alla såg bra ut. Man misstänker nu att jag fått en infektion i själva lymfkörteln så nu ska jag vidare till öron, näsa, hals för vidare provtagning och eventuell röntgen.
    fy vilken nedrans osis detta med din hals {#emotions_dlg.flower}

har en unge som nog kör zumba i magen på mig... inte stilla många minuter per dag... hur ska detta sluta ?
  • Tant Pruselius

Ase- bugga fråga! Hur kommer det sig att du valde frog? Ni andra, har kört mest CAM? Någon som kört geckon? Vad föredrar ni? Funderar på om man ska välja någon av dem med fasta handtag för visst är det där som det har vart mkt problems med glidandet?

• Tant Pruselius

Hmmmm.... Mitt nuvarande barn hör ju till modellen längre, därför är då camen säkerligen att föredra för mig då... För jag är så otecknisk och kommer inte kunna komma mig för att bygga om kärran med camram och camfästen för jag vill ju ha snygg camsufflor ... Men ska jag då kanske chansa på en CAM från innan 07? Nif - vad säger du? Din nästa CAM blir det en m nya eller gamla chassit? För även om det i annonsen står att det är m nytt chassi så kan det ju oxå börja krångla.... Va någon i bugga-tråden so Var inne på sitt 3e chassi och det hade oxå börjat o glida... O garanti gäller ju bara första köparen... Ilands problem eller vad? Och sedan önskar jag mig ett bee+ chassi i svart Frk S och Zasata- har ni tyckt att erA bee'n skrammlar i chassit??? Och fröken hur är Falun i vinter skrud? Resan upp gick bra? Bor du i samma lägenhet? Med klassisar?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11