K*B*N, pratar del 11
Ofy zasata - jag får ju smärre panik vid magsjuka .. Inte riktigt som du... Men jag tror jag ska dööö och att kräkas finns inte på kartan :-S sååå nu pratar vi inte mer om det *känner illamående*
Ofy zasata - jag får ju smärre panik vid magsjuka .. Inte riktigt som du... Men jag tror jag ska dööö och att kräkas finns inte på kartan :-S sååå nu pratar vi inte mer om det *känner illamående*
Zasata- vid magsjuka så förnekar jag in i det sista att jag ska/behöver/kommer kräkas och de flesta ggr så kommer det andra väägen istället (som om jag blockerar ) men som nu senast i feb så kräktes jag ju 3ggr efter att ha legat hur länge som helst (1 1/2 dygn) och försökt stå emot och då har jag riktig ruskig dödsångest och vill helst bara dööö...
Jaha..... Jag kan inte sooova... Restles legs de luxe...
Ni skriver ju så kloka saker så det finns ju inget kvar till mig Men här i tråden vill vi inte ha osämja så om man inte är en vän, move on...
Jaaa du jag sattsar på januari ut.. Nu har jag ju vart ledig i 2 veckor så just nu känna jobbet lååååångt borta... Nif - skulle du våga dig på att köpa en beg CAM ?! Tänker på chassiproblemen... Någon här som justnu kör CAM?
ojoj blir lite A redan 1 ?! vart tog egentligen 2010 vägen?!
Angel - är det inte korren som hade planet på att följa tw?
Planer inte nått annat
Här har vi haft sovmorgon och ligger fortfarande kvar i sängen hela familjen + de 2 pälsmonsterna
Håller helt med den mkt kloka ovanatående talaren/skribenten