Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-01-02 22:19:22 följande:
    Nif: jag lider med dig . Jag tror dock att det blir bäst som du själv har tänkt; korta dagar och "skola in" lite försiktigt igen efter julledigheten. Hoppas att det vänder snart. Undrar vad som gick så fel när allt var så bra innan? Kanske han själv inser att det är dagis fel att han blir "förgiftad"? Stackars lilla plutten Jag får komma upp och vara barnflicka hos dig, min lilleman och E skulle nog ha roligt
    tycker allt du kan komma hit o leka lite med oss också....

Och INGEN har grattat mig till min "nya" vagn, vilka typer! *tjurar och går och kikar på lite trekronoravsnitt på youtube*
  • Tant Pruselius

Oj, förvirrad *ler skamset åt Nif och frk S* nif det är en bee plus som fått flytta in. Frk s - sittytan och längden passar ju oss avsevärt bättre, fast jag tror fortfarande att jag gillar den äldres suffla bättre... Allafall till bebis, känns mer ombonad... Tack bästa nif för bra beskrivning

• Tant Pruselius

Ase - håller tummar och tår! Och jag vill hemskt gärna klämma och känna på din groda... och träffas vore skoj!! Jätte läskigt, fast skoj .... Är grodan en fejk?! Jag trodde det var CAM sufflan som ase skrev att det ej bytt fästen... Vart köper man sådanna? O pris? Jag vet ju inte riktigt om jag ska köra på groda eller CAM ... Tuva är ju rätt lång och blev ju det rätt snabbt... Nif - du har ju haft både CAM o frog och gecko(?) vad är att föredra?

• Tant Pruselius

Va inne i butik och pratade glidande chassi med expediten och hon sa att det var en förslitningsskada och att det berodde på "misshandel" av chassit... Så om man köper ett chassi som inte glider och sedan behandlar det väl så borde det ju vara samma risk för skada som på vilket märke som helst....

• Tant Pruselius

Undrar lite över vad som puttade zasata över to the other side ?! Men du skulle köpa em beg frog frk s? Är dem mkt billigare i ord pris eller är andrahandsvärdet på dem så mkt sämre än CAM? Jag vill inte/kan inte lägga 10500 på en ny vagn... Med tanke på att jag hela tiden tröttnar och vill testa nytt så blir förlusten för stor... Med mina beg har jag ju gott + - 0 så som på minus 500 på en risig uj och + 700 på been

• Tant Pruselius

Frk S - känner ingen som ska till staterna... Tyvärr.. Men frk s avkommorna har dem vart långa i rocken ? Tänker på att T ju är en rätt stadig/lång räka... Tänk om "lillebror" oxå blir det o växer så det knakar... Fast då kan jag ju sälja frog och köra Swift el uj Såg en rb igår och då kom jag ju på att en sådan måste jag ju pröva oxå...

• Tant Pruselius

Stackars lille E, kolla förskolans handhygien och tvätt rutiner... ä inte havre välldans luftburet också?

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-03 22:11:42 följande:
    Pannkakor på vetemjöl ja, men jag tror att jag kom på vad det var nu. Han fick hallonsylt till och han har ju faktiskt reagerat på färska hallon med MASSOR av eksem tidigare. Ibland tänker jag tydligen inte innan jag varken ger honom mat eller skriver.
    samtidigt är det ju himlans bra att du kommer på vad det är/kan vara!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11