• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Nifelheim
    zasata skrev 2011-06-07 21:31:09 följande:
    Äsch alla här är ju kärringar så jag är van
    Hehe. Är inte AnPa nästan yngre än dig?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    AnPa skrev 2011-06-07 22:15:56 följande:
    Jo men jag kallar er nog för mina vänner hellre än kärringar
    Haha. Så vänligt av dig
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Det är förresten bara på facebook du outat Nanny-grejen Zasata. Tänk på de stackare som inte har det (än).

• Thulo
  • Kavat
    zasata skrev 2011-06-07 21:31:09 följande:
    Äsch alla här är ju kärringar så jag är van
    Spöke *drar något gammalt över mig och hoppar haltar hämtar rullatorn och haltar in i sovrummet*
  • bohusbebis
    Thulo skrev 2011-06-07 22:14:32 följande:
    Kan ju presentera mig också är äldst fyllde 40 förra veckan har 6 barn 20, 19, 16, 9 3 år ooch minstingen snart ett år. Det är två tjejer och resten pojkar. Har haft "några" vagnar tror jag kom upp i ca 25-30 sist jag försökte räkna dom.
    Är mammaledig men timvikar på två gruppboenden annars. Idag gjorde jag ett inhopp där och det var förvirrande men ändå som vanligt. Det är bra när man jobbar med brukare som har sina rutiner och typ inte mycket ändras på ett år.
    3-åringen har fått en ny "vagn" vi köpte en cykelkärra i helgen som han säger är hans vagn.
    Vi kanske kan ha rullatorträff du å jag då (fyllde 40 för nåt år sen...) Åha, nästa steg från barnvagn blir till att pimpa rullatorerna
  • Thulo
    bohusbebis skrev 2011-06-08 08:21:14 följande:
    Vi kanske kan ha rullatorträff du å jag då (fyllde 40 för nåt år sen...) Åha, nästa steg från barnvagn blir till att pimpa rullatorerna
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11