-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*gravid* Skulle ju skriva att det var snyggt jobbat att få allt klart och få iväg tösen till bussen idag Frk S!!
-
Haha, jag behövde inte beröm eller bekräftelse utan tänkte bara dela med mig av en crazy morgon
.
Vet ni vad som mer kommer att bli crazy? När lilleman skall följa med mig till universitetet i tre heldagar! Ni håller tummarna va? -
Trodde inte att du fiskade beröm heller!
Det var en kul anekdot. Klart att vi håller tassarna. Han verkade ju väldans duktig och skötsam när vi var iväg så det ska säkert gå fint.
-
Nja, det är varierad kvalitet på uppförandet om man säger så (även om han mestadels är en liten ängel)
. Men om han är på bra humör (och jag) så kommer det nog att gå bra, skall förbereda massiva mängder av mutor och överraskningar
Och så hoppas vi att mina kursare inte spontandör av mitt tilltag att ta med mig barn -
Fast då måste du ju automatiskt bli kursetta, eller hur?Fröken Småland skrev 2011-06-07 11:39:13 följande:Nja, det är varierad kvalitet på uppförandet om man säger så (även om han mestadels är en liten ängel)
. Men om han är på bra humör (och jag) så kommer det nog att gå bra, skall förbereda massiva mängder av mutor och överraskningar
Och så hoppas vi att mina kursare inte spontandör av mitt tilltag att ta med mig barn*planerar*
-
Absolut!Ekorrfamiljen skrev 2011-06-07 11:56:54 följande:Fast då måste du ju automatiskt bli kursetta, eller hur?
*planerar*
-
Jag är föräldraledig än så länge dvs över sommaren sedan är det bara att gå och skriva in sig på AF som tillgänglig om jag inte lyckats hitta något innan dess. Tyvärr dräller det inte direkt av jobb här direkt.Leende skrev 2011-06-07 08:24:39 följande:Godmorgon tråden!
Vad gör ni föresten på dagarna/ har för yrken/ är hemma? Förstår att några är mammalediga... *ni behöver inte svara om ni inte vill*
Själv är jag sjukskriven ni sissta tiden innan BF, har jobbig foglossning, men sköööönt att vara
hemma nu och förbereda sig iallafallJag har jobbat som kontorist/ekonomiass/löneass, receptionist och kundkommunikatör (finare för att vara telefonist i kundtjänst
).
-
Jag är just nu föräldrarledig.... Men i vanliga fall är jag montör på volvo
-
men är det inte för typiskt... har gått å trånat efter en fräsch zapp en tid... och när jag just köpt två (!!!) nöd-röda så bara ramlar det in fina svarta till okej pris på blocket (2 st idag)... gillar inte riktigt de där semperröda (däremot nya rebel red)... jaja... ibland får snålheten stå före fåfängan...
-
Sälj de du har och köp en svart?bohusbebis skrev 2011-06-07 13:22:25 följande:men är det inte för typiskt... har gått å trånat efter en fräsch zapp en tid... och när jag just köpt två (!!!) nöd-röda så bara ramlar det in fina svarta till okej pris på blocket (2 st idag)... gillar inte riktigt de där semperröda (däremot nya rebel red)... jaja... ibland får snålheten stå före fåfängan...
*planerar eget vagninköp* Hemligt än så länge