-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Fröken Småland skrev 2011-06-07 13:31:59 följande:Sälj de du har och köp en svart?
*planerar eget vagninköp* Hemligt än så längemmmm spännande... vaddå? en swift
Äh, de röda duger... tillkommer ju frakt om jag skulle köpa nån av de som är på blocket nu... bara så typiskt liksom...
-
Åhhh, vad mysigt det låter...bohusbebis skrev 2011-06-07 10:17:39 följande:själv drömmer jag nog om att bli keramiker... älskar muggar med känsla... eller kanske ett bokcafé där gästerna köper en kopp kaffe och sen får ta med sig koppen hem... och man kan sitta i sköna fåtöljer hela dagarna mitt bland böckerna... Vi kanske kunde slå oss ihop
Sen är det ju bra att vi redan från början säkert kommer att ha en bra kundkrets med alla här i tråden på fika och bokläsning -
Nä, ingen Swift, en sån har jag haft. Får se om det blir något, jag berättar när jag bestämt migbohusbebis skrev 2011-06-07 13:47:17 följande:
mmmm spännande... vaddå? en swift
Äh, de röda duger... tillkommer ju frakt om jag skulle köpa nån av de som är på blocket nu... bara så typiskt liksom...
-
ja, det är ju för typiskt.bohusbebis skrev 2011-06-07 13:22:25 följande:men är det inte för typiskt... har gått å trånat efter en fräsch zapp en tid... och när jag just köpt två (!!!) nöd-röda så bara ramlar det in fina svarta till okej pris på blocket (2 st idag)... gillar inte riktigt de där semperröda (däremot nya rebel red)... jaja... ibland får snålheten stå före fåfängan...
-
och ett barnkafé med små bord och kanske rent av "gör din egen kaka"-aktiviteter... OCH en bra lekplats, så att alla föräldrar kan få sitta i lugn och ro...Leende skrev 2011-06-07 14:13:02 följande:Åhhh, vad mysigt det låter...
Sen är det ju bra att vi redan från början säkert kommer att ha en bra kundkrets med alla här i tråden på fika och bokläsning -
jessika, hur har det gått med syprojektet? följer nyfiket utvecklngen... min "nya" svarta pt-sufflett är lite solblekt... kanske skulle man fundera på att sy nåt eget till den åxå... Eller åtminstone få till dynor kanske...
-
*åker till bohus fik på stört*bohusbebis skrev 2011-06-07 14:24:42 följande:och ett barnkafé med små bord och kanske rent av "gör din egen kaka"-aktiviteter... OCH en bra lekplats, så att alla föräldrar kan få sitta i lugn och ro...
-
Välkommen! (egentligen kan vi nästan uppfylla alla "önskemålen" här hemma som det är, bara att duka fram lite fika...)Fröken Småland skrev 2011-06-07 14:28:16 följande:*åker till bohus fik på stört*
-
Helt OK. Vilken tid skall vi komma?bohusbebis skrev 2011-06-07 14:30:25 följande:Välkommen! (egentligen kan vi nästan uppfylla alla "önskemålen" här hemma som det är, bara att duka fram lite fika...)
-
Det var för varmt igår för att sy. Men snart så ska jag börja.....