-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
jag råkade bli med geting idag... inte helt planerat... men samma pris som en begagnad Brio Spin... så då kan jag lika gärna testa denna först,,, och hoppas jag gillar den! för den är ju bra mkt mindre än spin!
-
Jag har sålt min vagn äntligen...
-
glöm inte mitt meandi party i morgon ;)
-
Någon som har mönster till bugaboo cameleon suflett???
-
Hej har ni sålt till någon krånglig köpare?
-
Tja, det har väl hänt. Vad menar du med krånglig köpare?Jessika82 skrev 2011-11-01 17:47:40 följande:Hej har ni sålt till någon krånglig köpare?
-
Jo jag hade en som köpte en vagn igår och idag vill personen göra ett återköp
-
Ojdå! Ja, var de och kollade på den och du var ärlig med alla fel och brister så är det ju inte mycket att göra för dem tror jag. Varför vill de häva köpet?Jessika82 skrev 2011-11-01 18:14:30 följande:Jo jag hade en som köpte en vagn igår och idag vill personen göra ett återköp
-
Hon tyckte jag hade lurat henne. Då hon påstår att det är ett hål i regnskyddet sand i får skinnsfällen och hår i kardbordbanden och en knapp som är sönder och hon påstår att man inte kunde se det igår då hon kollade på vagnen.
-
Smuts och hår är ju ofräscht förstås men knappast grund för retur. Hål och trasig knapp är inte heller så kul men inte heller det grund för retur, med anledning av köparens undersökningsplikt. Däremot kan jag tycka att du som säljare skulle varit schysst och upplyst om det *duckar för ruttna ägg*
-
Jag tycker man som säljare skall berätta alla små fel. smutts borde man se, tycker man kan säga om den är nytvättad eller inte..
vad för vagn och vilket pris?
-
Phil o ted sport 08 för 3400kr hon kollade knappt på vagnen utan bara det jag visade typ
-
är ju rätt mkt pengar för en pt från 08, kan ni inte kopromisa, berättade du om defekterna?Jessika82 skrev 2011-11-01 20:26:05 följande:Phil o ted sport 08 för 3400kr hon kollade knappt på vagnen utan bara det jag visade typ
-
Jag berättade alla defekter
-
Det låter som en skum köpare som gnäller över hålet i regnskyddet som du berättade om och den defekta knappen i klädseln som du berättade om. Snart gnäller de väl om att färgen var fel också
-
ja du får fråga dom då var problemet är?
ÄR som en köpare jag har på T nu... hon skickar ett sms "har du skickat mina varor /***) Jag svarar "vilka varor" Då ringer hon skäller ut mig, jag frågar fortfarande vilka varor och hon säger sitt namn, vilket jag försöker förklara att det säger inte mig så mycket då jag inte sitter vid datorn, och svarar sedan att det är skickat i fredags, och då skäller hon för hon inte fått det än.. ringde vid 11 idag.. nää okej, tyckte jag posten SKA ta ca 1dygn på sig, men det gör dom inte längre. tyvärr. Utan 1-14 dagar. sjukt men sant. då säger hon jag ljuger!!!
-
Det var inget hål i regnskyddet när jag gjorde annonsen i lördags. Knappen fungerade sist jag använde regnskyddet i skarpt läge sand i fårfällen kan jag hålla med om men vagnen är använd fram till försäljning och jag ställde upp sent att visa vagnen och glömde att skaka den. Jag sa även andra defekter på vagnen men jag anser att hon godkännde vagnen när hon betallade
-
Hej alla kreativa människor, *vikar till alla barnvagnstokar på FB* någon som har lite tips att ge när det gäller åkpåsesömnad? Har tänkt sy en modell buggy snuggle, men blir inte klok på hur jag ska göra med öppningen vid fötterna. Är nog en smart lösning att kunna öppna och sticka ut leriga skor där. Men jag funderar på om jag ska ha en dragkedja alternativt någon form av knäppning längst ner på den delen som blir lodrätt när påsen är i vagnen och sen ha dragkedja sidan och ev. om det ska vara på bägge sidorna.
Sonen somnar endel i vagnen så det skulle vara skönt om jag kan plocka av hela överdelen så han inte blir varm om han somnar ute och fortsätter sova inomhus. Kanske ska ha en kortare dragkejda längs ena långsidan och sen en som går på andra långsidan och ner vid fötterna så man kan öppna där.
Har hittat en underbar pläd i zebrafuskpäls jag ska använda, blir nog kanon i min kronan sulky :) -
Orginal Buggysnuggle har ju tvåvägs dragkedja som slutar i mitten nere. Och så är det två stycken. Så man kan öppna uppåt och ha ut fötterna.t0va skrev 2011-11-26 23:12:42 följande:Hej alla kreativa människor, *vikar till alla barnvagnstokar på FB* någon som har lite tips att ge när det gäller åkpåsesömnad? Har tänkt sy en modell buggy snuggle, men blir inte klok på hur jag ska göra med öppningen vid fötterna. Är nog en smart lösning att kunna öppna och sticka ut leriga skor där. Men jag funderar på om jag ska ha en dragkedja alternativt någon form av knäppning längst ner på den delen som blir lodrätt när påsen är i vagnen och sen ha dragkedja sidan och ev. om det ska vara på bägge sidorna.
Sonen somnar endel i vagnen så det skulle vara skönt om jag kan plocka av hela överdelen så han inte blir varm om han somnar ute och fortsätter sova inomhus. Kanske ska ha en kortare dragkejda längs ena långsidan och sen en som går på andra långsidan och ner vid fötterna så man kan öppna där.
Har hittat en underbar pläd i zebrafuskpäls jag ska använda, blir nog kanon i min kronan sulky :)