-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
AnPa skrev 2011-06-09 12:43:53 följande:Bohus: det är ju därför du syr till mitt bee
De kan inte försöka dig på en matchande sufflett till chili-klädseln? Tycker f.ö att du ska börja sy dynor och sälja utanför vår krets
love it!
Funderar lite på sufflett till PT:n... Eller kanske den solblekta Breezen borde få sig en uppryckning... Men jag har inte hittat nåt passande tyg... känns som om man behöver nåt lite mer motståndskraftigt för att liksom matcha vagnarna i övrigt... Det sitter förresten en gul/grön mekkodyna i swirre nu. Så limefin sååå!
fast just nu bara väntar jag på att inspirationen ska falla över mig så att jag ska hinna skriva klart en text innan dagishämtning... men det faller bara regn....
-
dynor till den "nya" svarta pt-klädseln borde jag göra först... har ett svart-vitt-ikeatyg men är nog mer sugen på färg... ska se om jag inte kan köpa lite mer mekkotyg... eller kanske inte förresten, dottern förknippar bara marimekkoblommor med sin vagn, försökte ge henne den röda fina mekkoryggsäcken men nä... den ville hon inte ha, köpte ett par söta mekkoblommiga tights till henne men nä, de skulle hon inte ha för blommorna skulle vara i vagnen... E den till min vagn, sa hon när jag hade knytit en liten tygbit på ryggsäcken så att jag skulle hitta den i en folksamling... måste kanske förnya mig lite... fast i vagnen ska ju blommorna vara enl henne iaf..
-
Vad skall du skriva om? *kan vara musa*bohusbebis skrev 2011-06-09 12:54:11 följande:
Funderar lite på sufflett till PT:n... Eller kanske den solblekta Breezen borde få sig en uppryckning... Men jag har inte hittat nåt passande tyg... känns som om man behöver nåt lite mer motståndskraftigt för att liksom matcha vagnarna i övrigt... Det sitter förresten en gul/grön mekkodyna i swirre nu. Så limefin sååå!
fast just nu bara väntar jag på att inspirationen ska falla över mig så att jag ska hinna skriva klart en text innan dagishämtning... men det faller bara regn....
-
SKIT SNYGGT FRÖKEN!!!
Ni alla kan sy åt mig vet ni va
-
en supermysig fiskaffär på en av öarna här utanför.. mina kompisar som har den, alltid så svårt att skriva om folk man känner... (man är ju inte alls partisk), skriver lite för den superlokala tidningen här som mest kommer till "badgäster" så mitt personliga krav på objektivitet är liksom som bortblåst. här är det bara idyll och mysreportage som gäller!Fröken Småland skrev 2011-06-09 12:59:39 följande:Vad skall du skriva om? *kan vara musa*
-
kom till oss så frossar vi i vår stooora tygaffärbohusbebis skrev 2011-06-09 12:54:11 följande:
-
menar du den där vid second hand:en ? hittar inte så mycket där... tygladan i v-borg är bättre då...passau skrev 2011-06-09 13:04:23 följande:kom till oss så frossar vi i vår stooora tygaffär
-
Aha, inte lätt att inspirera då inte. Men du får nog till något brabohusbebis skrev 2011-06-09 13:03:39 följande:en supermysig fiskaffär på en av öarna här utanför.. mina kompisar som har den, alltid så svårt att skriva om folk man känner... (man är ju inte alls partisk), skriver lite för den superlokala tidningen här som mest kommer till "badgäster" så mitt personliga krav på objektivitet är liksom som bortblåst. här är det bara idyll och mysreportage som gäller!
-
nej nej på Orust!bohusbebis skrev 2011-06-09 13:07:04 följande:menar du den där vid second hand:en ? hittar inte så mycket där... tygladan i v-borg är bättre då...
-
passau skrev 2011-06-09 13:15:59 följande:nej nej på Orust!
oooja, det låter lockande