• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • AnPa

Fick av de vita spännena till selen på beet (de som sitter överst) hur lätt som helst, men får inte tillbaka dem. Vad gör jag för fel?! *sliter av mig håret* det sitter några svarta ploppar där i hålet som sitter i vägen för att man ska kunna trä igenom den vita plastsaken som sitter på selen.

• passau
    bohusbebis skrev 2011-06-09 13:21:39 följande:

oooja, det låter lockande

är hemma med barnen på måndag *lockar*
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-06-09 13:22:08 följande:
    Fick av de vita spännena till selen på beet (de som sitter överst) hur lätt som helst, men får inte tillbaka dem. Vad gör jag för fel?! *sliter av mig håret* det sitter några svarta ploppar där i hålet som sitter i vägen för att man ska kunna trä igenom den vita plastsaken som sitter på selen.
    Nämen? Jag hajar inte alls? Om jag sätter min i det högsta läget så är det ett jättelångt spår nederst och hålet för selbandens vita fäste. Du har tagit bort hela vita fästet va? För då skall det inte vara något som spärrar hålet.
  • AnPa

Jag tror att jag snurrat till det fullständigt! Om man har ryggen i lägsta läget så syns 2 hål varav det översta har 2 svarta piggar från vardera sida, där trodde jag att selen skulle sitta. Har satt dem i de hålen som är under dem nu, har jag gjort rätt?

• bohusbebis
    AnPa skrev 2011-06-09 13:22:08 följande:
    brukade ta loss dem nere tror jag, men ser det annorlunda ut uppe? Vrid dem lite på "högkant"/sidan och för in dem? kommer ihåg att jag brukade komma lite fel mellan själva sittdelstyget och plastryggstödet....
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-09 12:12:16 följande:
    Ellerhur!? {#emotions_dlg.djavulsk}

Men vet ni vad? Tadaaaaa! *överträffat mig själv*

Selhålen har jag medvetet utelämnat, av alla olika skäl. Nu skulle man kanske försöka sig på en suffla också eller blir man utbränd då? Obestämd
    Oh, la la..... jättefin, du är duktig duSkrattande
  • Jessika82
    Fröken Småland skrev 2011-06-09 12:12:16 följande:
    Ellerhur!? {#emotions_dlg.djavulsk}

Men vet ni vad? Tadaaaaa! *överträffat mig själv*

Selhålen har jag medvetet utelämnat, av alla olika skäl. Nu skulle man kanske försöka sig på en suffla också eller blir man utbränd då? Obestämd
    den blev ju jätte fin
  • Fröken Småland

Jupp, har varit på skolavslutning och sedan ett besök på High Chaparral med mina två och brorsans två äldsta. En härlig dag med pyttelite regn och inget (bokstavligt talat) folk alls på High Chaparral. I helgen skall jag se om jag vågar/orkar/kan ge mig på något som kan likna en sufflett till Bee. Och så måste jag plugga lite också inför semiarium på måndag och kursstart på onsdag.

• Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-10 20:13:29 följande:
    Jupp, har varit på skolavslutning och sedan ett besök på High Chaparral med mina två och brorsans två äldsta. En härlig dag med pyttelite regn och inget (bokstavligt talat) folk alls på High Chaparral. I helgen skall jag se om jag vågar/orkar/kan ge mig på något som kan likna en sufflett till Bee. Och så måste jag plugga lite också inför semiarium på måndag och kursstart på onsdag.
    Ojdå, fullt upp kan man säga då... härligt med så lite folk på High Chaparal.. Då blir man verkligen glad när man lyckas pricka rätt dagGlad du är ju jätteduktig på att sy, så en ny suflett, blir säkert kanon...

Jag lyckades fynda en Maxi Cosi CabrioFix med fästen till bugaboon igår på blocket  för 400 kr..Det var väll bra pris va? Den var knappt sliten... 

Vi använder ju bilen ganska mycket.. (fast jag har tyvärr inget körkort) *orkar inte ta tag i det nu*
    Fast jag MÅSTE ta tag i det sen...Cool
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11