-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
OJ! Det var billigt, även för en SmålänningLeende skrev 2011-06-10 20:25:54 följande:Ojdå, fullt upp kan man säga då... härligt med så lite folk på High Chaparal.. Då blir man verkligen glad när man lyckas pricka rätt dag
du är ju jätteduktig på att sy, så en ny suflett, blir säkert kanon...
Jag lyckades fynda en Maxi Cosi CabrioFix med fästen till bugaboon igår på blocket för 400 kr..Det var väll bra pris va? Den var knappt sliten...
Vi använder ju bilen ganska mycket.. (fast jag har tyvärr inget körkort) *orkar inte ta tag i det nu*
Fast jag MÅSTE ta tag i det sen... -
Fröken Småland skrev 2011-06-10 20:42:13 följande:OJ! Det var billigt, även för en Smålänning
-
Det kom ingen bugga idag antar jag (för då hade vi väl hört en massa ooooh och aaaaah
)?
-
VI har också haft skolavslutning med strålande sol hela dan. Imorgon tänkte vi nog cykla till J fotbollsträning han tyckte han skulle få åka sin cykelvagn. Sen stannar vi nog vid badet som finns i ån om det är lika fint imorgon.
-
Du har så rätt såååFröken Småland skrev 2011-06-10 20:53:34 följande:Det kom ingen bugga idag antar jag (för då hade vi väl hört en massa ooooh och aaaaah
)?
Det gick tydligen bara ett lass till GBG därifrån i onsdags, och det var det han missade. Så den kom inte med förrens igår... Men på Måndag då smäller det
Då får ni ha koll här inneaaaaaah, vad jag längtar.....
Men jag skall erkänna att jag knappt vet hur den funkar/hur man sätter ihop den*så oerfaren är jag*
Var för ungefär 2 månadersen jag började kolla efter cam för första gången *oskuld*
Skall erkänna att jag köpte en teutona fun-09 i början av graviditeten , men som sagt jag ändrar mig fort..
Nu måste jag sälja den snabbt, för vi har så lite plats.. *skall bygga ett till föråd efter sommarn som tur är*
*kan inte tänka på annat än buggan nu* Planerar redan för en bee eller bee+ efter denna
Vad är det föresten för skillnad på bee och bee+ ? vilken var det nu du har??
-
Låter härligtThulo skrev 2011-06-10 20:54:49 följande:VI har också haft skolavslutning med strålande sol hela dan. Imorgon tänkte vi nog cykla till J fotbollsträning han tyckte han skulle få åka sin cykelvagn. Sen stannar vi nog vid badet som finns i ån om det är lika fint imorgon.
-
Åhhhhhh, vill ha bebis nuuuu... Sover inget på nätterna, enorm halsbränna, oooont av foglossningen...
yr och svimfärdig heeeela tiden....*bara en månad kvar* känns som en evighet.....
-
Blä för att inte kunna sovaLeende skrev 2011-06-11 11:09:12 följande:Åhhhhhh, vill ha bebis nuuuu... Sover inget på nätterna, enorm halsbränna, oooont av foglossningen...
yr och svimfärdig heeeela tiden....*bara en månad kvar* känns som en evighet.....
Men snart kommermed en
Hur gick det med selen AnPa? -
Vågar man åka till Chappis nuförtiden alltså? Verkar ju som att det bara är Frk S med sällskap som vågar.
Min ungdomsbästis dotter har/ska (?) uppträda där. Ni kan ju hålla utkik efter henne om ni vill, Melanie Espinoza Wolf heter hon.
Jätteduktig tjej, året yngre än Saga.
-
Frk småland: Jo bra tror jag, ska fota sen och visa vad jag menade. Jag tror att jag fick för mig att den skulle sitta i översta hålen men att den ska sitta i de nedersta. Jaja, bild kommer så förstår du hur jag menar