K*B*N, pratar del 11
Här har vi uppehåll efter ett dygns snöande. Bara -1 grad idag. Känns nästan för varmt inne nu när man vant sig vid en medeltemp på 17 grader.
Här har vi uppehåll efter ett dygns snöande. Bara -1 grad idag. Känns nästan för varmt inne nu när man vant sig vid en medeltemp på 17 grader.
De ringde just från öronkliniken med en tid. Det gick ju snabbt. På tisdag fm ska jag dit igen och då till läkaren jag var hos sist. Nu känner jag att oron kommer krypande igen.
Eller A vill, han fyller ju ett om en månad.
Är detta vanlig orange eller tomatorange? Ni som sett tomatklädseln kanske kan svara på det.
www.blocket.se/halland/Brio_Happy_30398818.htm&w=3
Det där med tystnad känner jag igen, det betyder oftast fuffens.
Klart du inte ska lämna tråden Nemia, du har inte gjort något fel. Nykomlingar är välkomna men inte om de är här för att trakassera.
Fy vilket väder vi har idag! Det blåser som satan. Det snöar inte men all lös snö virvlar omkring som värsta snöovädret. Usch!
Hade eg tänkt mig en utflykt mot sthlmstrakten för att leta pulkor. Vi har vart på varenda affär här hemma och det är slut över allt. Men vem vill ut i det här vädret. Nej idag är dricka massor med te och titta på filmdagen känns det som.
Inatt vaknade bara minigrisen fyra ggr så jag känner mig nästan som folk. Jag sitter just nu och doftar med mina mormorsrutor. Det är rätt vilsamt att virka sånt nästan så jag skulle behöva mer restgarner.