Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Här har vi uppehåll efter ett dygns snöande. Bara -1 grad idag. Känns nästan för varmt inne nu när man vant sig vid en medeltemp på 17 grader.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

De ringde just från öronkliniken med en tid. Det gick ju snabbt. På tisdag fm ska jag dit igen och då till läkaren jag var hos sist. Nu känner jag att oron kommer krypande igen.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-01-05 13:18:27 följande:
    Jag tror att man alltid ger besked av läkare när det gäller såna undersökningar. För annars skulle ju läkartid alltid betyda dåliga nyheter och så tror jag inte är fallet. Det går säkert bra, var istället glad för att de agerar fort så att vad det än är kan försvinna asap {#emotions_dlg.djavulsk}
    Förmodligen men det ger mig magont av att aldrig bli riktigt klok.

Jag vill ha en lila klädsel till happyn, eller en grön (inte oliv)! När man inte kan shoppa nya vagnar får man inrikta sig på tillbehör.
  • Asereht
    zasata skrev 2011-01-05 17:19:48 följande:
    men e det något du vill ha kan jag kanske hjälpa dig då jag åker dit i morgon.
    Tack för erbjudandet men jag kikar bara. Skulle jag hitta något billigt hemmavid så vet man ju aldrig men då ska det vara med en klädsel jag vill ha.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-05 18:47:23 följande:
    ojoj blir lite A redan 1 ?! vart tog egentligen 2010 vägen?!
    Undrar jag med!
    Fröken Småland skrev 2011-01-05 18:44:46 följande:
    Jag vågar lova att den är den äldre orange, den som kom 2007. Min brors flicka låg i en sån, den är jättefint apelsinorange. Min man kallade den aldrig annat än Jaffa-vagnen

Den tomatorange är väldigt röd i tonen.
    Var det jag trodde också men det är så svårt att se nyansskillnader när man inte har sett någon av dem live.
  • Asereht

Det där med tystnad känner jag igen, det betyder oftast fuffens.

Klart du inte ska lämna tråden Nemia, du har inte gjort något fel. Nykomlingar är välkomna men inte om de är här för att trakassera.

• Asereht

Fy vilket väder vi har idag! Det blåser som satan. Det snöar inte men all lös snö virvlar omkring som värsta snöovädret. Usch!

Hade eg tänkt mig en utflykt mot sthlmstrakten för att leta pulkor. Vi har vart på varenda affär här hemma och det är slut över allt. Men vem vill ut i det här vädret. Nej idag är dricka massor med te och titta på filmdagen känns det som.

Inatt vaknade bara minigrisen fyra ggr så jag känner mig nästan som folk. Jag sitter just nu och doftar med mina mormorsrutor. Det är rätt vilsamt att virka sånt nästan så jag skulle behöva mer restgarner.

• Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-06 16:27:28 följande:
    jooo.... bara det att jag blev så sjukligt sugen på cous-cous
    Naturell couscous då?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11