K*B*N, pratar del 11
får höra med sambon vad han föredrar...

Jag har sett annonser på blocket med barnvagnsmedar (skidor) ganska nyligen. Tror att annonsen låg under Sthlm, nåt företag om jag inte minns fel. Man ser sådana annonser lite då och då på blocket vintertid.
Om det är privatperson som säljer och de är sålda kan man ju alltid fråga vart de köpt.
Jag ser heller inga bilder i fånen. Bara egna vilket ju inte är det mest intressanta.
Mycket snyggt Lindadjo. Själv drömmer jag om att göra fint någon gång....när barnen blivit större. Nu får det vara som det är ett tag. *s*
Här är mitt senaste pysselprojekt. En mormorsrutefilt av restgarner. På bilden är det 40 stycken ganska stora rutor. Tanken är att alla ska få en grå rand och sedan ska de monteras med grått. När filten är klar kommer den vara minst lika stor som mattan jag lagt ut rutorna på vilken är 110 x 140 cm.
Gaaaaah! Plusgrader ute, vet ni vad som händer då? Hälften av våra kanaler försvinner. så länge det varit minusgrader har allt funkat klockrent men så fort det blir varmt så är det bye bye 4:an och alla andra kanaler med en fyra i.
Vi har pratat med boxer 100 ggr och de säger att problemet ligger hos oss. Byt antenn, byt kabel osv. Vi har gjort detta och nu är det likadant igen. Blir så trött! Kul att betala för förbannade lamslående och bara få tillgång till hälften av kanalerna som ingår.
Det var ingen dålig länk!