Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Kan inte se bilder med appen, får kika in på burken sen.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-01-11 18:45:19 följande:

Den här färgen trodde jag det var
    Typ så tänkte jag mig också. Fast den är rätt snygg den med, iaf på bild. Jag har aldrig haft en rosa vagn, man kanske skulle satsa på det.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Zasata, om jag använder den länken står det att bildmappen forumbilder är tom. Så var det när du skulle visa mig på fb med. Jag skulle gärna också se en större bild på den klädseln för att få en bättre känsla av färgen.

Har inte tänkt sälja av någon elodie förren A växer ur dem. AoI solskyddet är sådär. Passade mkt bättre på uj än buggan.

• Asereht

Ingen denimliggdel, bara en mörkblå. Hade en klarblå men den sålde jag när vi inte skulle använda den mer.

• Asereht

Jag har roat mig med att maila butiker och frågat om happyklädlar. Har bara fått nekande svar förutom ett ställe som kunde ta hem från Brio men då finns bara två färger att välja på vilka är royalblue och navy/royalblue. Priset skulle bli 1795:-. Tjena! Skulle hellre haft en royalblue enfärgad men inte för det priset då även den sålts på outleten.Hoppades verkligen att någon skulle ha en trevlig färg liggande på lagret.

Är det någon som vet om nyare klädslar än 09 funkar på ett 09 chassi? Det var något med rött fäste när det gällde de här som funkar på chassin mellan 05-09 men vad hände sen då? Måste nog kika lite närmre på en happy när jag är i stan nästa gång.

Som ni ser är jag lite uttråkad för tillfället och försöker ignorera smärtan på halsen och i nacken.

• Asereht

Fröken! Vi hade rätt om fuchsian, den är mer ceriselila. Den är riktigt snygg faktiskt, jag undrar om man skulle köra på en starkrosalila vagn. Riktigt knalligt blommig färg, perfekt sommarfärg. *s*

Vill inte lägga upp den här eftersom det är en annan medlem som skickat bilden.

Så hittills har jag färger som ljusblå, fuchsia eller den tomatorange att fundera över. Grön eller lila verkar vara omöjliga att få tag i och det är få som har flera klädslar har jag märkt. Folk är så konstiga!

• Asereht
    passau skrev 2011-01-12 11:54:36 följande:
    ase kolla med beginners!
    jag ska dit (och hämta mina papper hoppas jag, när chefen jobbar igen i morgon) och kan hämta med klädseln å skicka den isf!
    0520-97040
    Har kollat men fick nekande svar där med. Kan beställas från brio och då är det samma färger som jag nämnde tidigare. men du får gärna kolla läget om du ändå är där, man kan ju få olika svar beroende på vem man frågar. Bubbelgum eller ljusblå är inte av intresse dock.

Jag är heller ingen pastelltyp utan gillar knalliga färger. Ljusblått är fint men jag kan inte riktigt med det på vagn. Hade en ljusblå uj-klädsel som i princip fick vända i dörren. Funkade bara inte för mig. har inget emot färgen i sig det är bara det att...jag vet inte. *s*
  • Asereht

Fin bild Frk S! Hjärta

Rutigt känns som om det gjort sitt, det är för mkt kökshanduk över brios rutiga tyger. Gilalr inte det. *s*

Pop jackan i blått var fin dock men jag ska ingen ha, ska inte köpa på mig saker i strl som jag inte vet om de kommer att passa och när.

• Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-12 13:05:13 följande:
    Fortfarande är mariachka (inte en bokstavrätt men den grön-blommiga) uj klädseln den självklara favoriten. Fast jag gillar INTE det randiga på sittsen och i suffletten. Gillar emmaljungas klarblå (royal?) den är superfin. Dock är jag inget fan av el-vagnarna.
    HÅller med du.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11