Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Så här såg jag och dottern ut för 19 år sedan. Bilden är tagen i samband med en intervju för Vecko Revyn om att vara ung och ensam mamma. En liten parantes till Frk S, som du ser har jag dubbelhaka även när jag är smal. Tänk på att detta är 90-talet och jag har jämnlångt hår och hästsvans som inte syns. Ja, ja, så såg jag ut då och jag skrattar på kort dessutom. *s* Hur dottra ser ut idag har ni ju sett.

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpoecrab.jpg

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2011-01-18 15:13:58 följande:
    Vad hände med 18??? Tyckte ju hon nyss fyllde 17 år!
    Det bara svichade förbi!
  • Asereht

A är ju 70 cm lång nu, då är det väl inte så stor risk att han växer en hel dm till nästa höst/vinter eller vad tror ni? Tänkte om man skulle investera i en overall nu. Det vore ju kul isf om han kunde ha den också.

• Asereht
    Lindadjo skrev 2011-01-18 15:53:50 följande:
    Men hur gamal är han nu? Är han jämnlång med någon annan av dina pojkar i samma ålder? Tänkte om du kunde kolla statistiken där.
    80 låter litet på någon som kommer vara vad? 1,5 år?
    A fyller 1 om en månad, han är något kortare än alla de andra varit. Minibusen hade ju didrikssons strl 80 när han var två så det känns som om 80 borde funka.
  • Asereht

Nä, mindre går inte. Tror jag ska gardera mig, kanske hittar man både 80 och 86.

Frk S, tack. *rodnar*

• Asereht

Jag hade ju en fuchsiaklädsel på gång, fastnade verkligen för färgen så jag sålde min blå. Messade säljaren och undrade om hon kunde skicka den ifall jag inte kunde fixa hämtning. Sedan dess har jag inte hört ett ljud.

Jag måste verkligen undersöka om det går att ha en nyare klädsel på mitt chassi. Frågan är bara när jag ska få möjlighet till det.

• Asereht

Traderabiten löste sig utan problem. Jag skickade över mått och vikt vilket hjälpte. Det blev ju fortfarande billigare än posten.

Har inte kollat efter någon briotråd, tror det är bättre att jag kollar själv. Då vet jag säkert.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11