Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Tjingeling, hemma igen. Värst vad jag fått många frågor idag, vet inte om jag minns hälften nu. Men Lindadjo: Asereht har helt rätt i att jag inte har någon Cameleon eller Frog kvar *själv chockad*. Klädseln var en present utan motprestation så tänk inte på det (men hintar att Prus nog gärna vill ha något hemmasytt ). Sittdelsöverdraget var mycket riktigt i bättre skick än sufflan som var bedrövligt solblekt men jag tycker inte att överdraget var särskilt fint heller. Särskilt kantbanden på sidan tycker jag är fula men visst är den fullt användbar

När det gäller nyckelfinnaren så minns jag inte var min man köpte den men jag tror att det var Teknikmagasinet? Kolla här under fliken återförsäljare:

http://www.keyseeker.se/

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland

Ekorren: Jag tror att det räcker att man kan intyga att man har någon som kan ta hand om barnet om man skulle få ett jobb med mycket kort varsel, t ex en mor- eller farförälder. Då kan man få a-kassa utan att ha dagisplats. Jag förstår att det är en hög avgift för er (som jag för övrigt inte tror stämmer ) men hoppas inte du kände dig utpekad som en syndabock för alla andra idioter nu (för det var dem jag syftade på och inte dig ).

• Fröken Småland
    Lexis skrev 2011-02-15 16:10:26 följande:
    Angel: haha helt slut efter att ha sprungit på stan nu i några timmar. Så kul attt träffa dem få gamla vännerna man har kvar o låta dem träffa lilla E. Ang öppna förskolan, jag har inte fått tummen ur för att ta mig dit, tycker det e lite små jobbigt när jag inte känner någon dels för att jag är så ung jämfört med alla andra mammor. Men jag ska försöka ta mig dit, men E är fortfarande så liten så är det någon mening att gå dit med honom? Hade för mig att det var större barn där. Men tack för tipset Linda.
    För hans skull kan det kvitta, det är för din skull som det kan vara kul att komma dit Sen när de blir äldre tycker de ofta det är kul att träffa andra barn, även om de egentligen inte leker tillsammans utan mest bredvid varandra.
  • Fröken Småland

Just det; såg du Zasatas tips om öppna förskolan för unga föräldrar? Det tror jag vore smart, som ung mamma är man ganska bevakad tror jag så kanske lättare att koppla av än bland tanter som jag

• Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-15 16:30:00 följande:
    Vemund har lärt sig ett nytt ord: "Bam" för banan. Han är tokig i bananer!
    ÅÅhhh, "bam" sa alltid Maja om banan när hon var liten. Jag minns det tydligt eftersom hon hade väldigt få egna ord på saker när hon var liten. Sjipon var flygplan minns jag också
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2011-02-15 16:50:38 följande:
    puff
    Riskiflickan skrev 2011-02-15 17:09:05 följande:
    Det gick bra på förskolan idag med, tror dock att han håller på att bli sjuk :(
  • Fröken Småland

Ekorren: usch det måste verkligen vara jobbigt att ha så höga dagisavgifter Stackare.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11