Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-02-14 07:34:54 följande:
    En gång, för länge, länge sedan. Var det en kolsvart, blank och sprillansny Frog.........

Fler bilder finns i galleriet för den nyfikne. Men jag har en fråga... Går det att ta av det där midjebandet? Den är ju fastsydd i ramen, kan man ta isär hela ramen för att få lös de, eller hur gör man?
    I vanliga fall är det här man brukar skriva: "ooooh, vad fin den är!" men jag hoppar över det den här gången Men det kan bli fin! Liggdelen är svart och fin och med en svart Cameleonsufflett kommer den se ut som ny. Varukorg kan du sy en svart eller så får du matcha varukorg med sufflett (fast det är inget jag tycker så mycket om).

De där midjebanden går inte att ta bort tyvärr, eller du kan klippa bort dem men då har du ingen sele till sittdelen sen så låt bli det Det gäller att försöka knöla ned dem lite diskret under madrassen. På Cameleon har man sytt dit fickor på yttersidan av liggdelen där man kan gömma dem men inte på Frogen dessvärre.

Alla rörliga delar kan smörjas med siliconspray men det har du säkert full koll på. Grattis ändå till ett fynd!
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-02-14 07:54:16 följande:
    men visst var det nått som skiljer usaimorterna mot skandinaviska/nordiska? med reservdelar??? säljs den fortfarande i holland?
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-13 18:14:48 följande:
    Imorgon börjar Fisen dagis! *nervös morsa*
    Selen sitter annorlunda, det är enda skillnaden. Tror inte den säljs någonstans i Europa.
    Lindadjo skrev 2011-02-14 07:55:05 följande:
    Hahaha... fröken småland, jag förväntar mig absolut inga ooohhhn, så vidare de inte åtföljs av... så hemsk
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-02-14 07:57:41 följande:
    Men lilla fröken... tycker du verkligen att jag ska köra runt på en svart vagn? Är det verkligen jag?
    Funderar på att sy lite nytt i limegrön manchester
    Ja, det hade varit galet läckert
  • Fröken Småland
    passau skrev 2011-02-14 08:04:22 följande:
    Jag drar ju till us snart om det är ngt litet jag kunde ta av midjebandet på geckon! Böj försiktigt isär och peta ur bandet ur springan...
    Inte från ramen, där är det fastsytt.
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-02-14 08:20:31 följande:
    det blev en grön svettis, om ni undrar
    *andas ut* Jag som låg sömnlös inatt!

• Fröken Småland

Lindadjo: Jag postade en sufflett och sittdelsöverdrag till dig förra veckan. Inte fått någon avisering?

• Fröken Småland

Fint kök Asereht! Häftigt att hitta så klockrena möbler begagnat

Kavat: Tur!!!

• Fröken Småland

Nif: Jag kollade nu och ditt paket (jackan) har tydligen blivit felsorterat men verkar vara på gång nu. Tur i oturen att det fortfarande är kallt

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11