K*B*N, pratar del 11
Inte säkert det är samma på er och att ni har 4 sonder, men kolla upp lite.
Föresten lyser motorlampan på er bil? Eller är det bara att den inte går igenom besiktningen pga för höga värden?
www.obd-codes.com/p0420
r.flickan, tindra var det ju! Började på samma bokstav iaf. Ni spårar inte med henne då? Vi har börjat med spår på hundarna, DP`n har kommit såpass att hon fattar och vi har fått in lite längd i det, stora hunden fick vi ju pausa med när hon var dålig och kastrerades osv. Kul att ni med kör agility! Går ni kurs eller kör du själv? Hur långt har ni kommit? Vår dp är riktigt duktig, de tävlande instruktörerna är impade av henne, det är som sagt upp till mig att hinna med i utvecklingen om vi ska bli något, kommer man upp i tävlingsambitioner så är det så mycket förardetaljer det hänger på...
prusse, kul med shopping!
Kavat, hur gammal blev din golden, men visst var det innan du träffade din man, eller hur var det?
fr.s, beklagar med din pappa, förstår att det måste vara jobbigt för alla inblandade.
Idag ska jag till en mysig handelsträdgård och köpa säsongens sista uteblommor, de säljer ut på 50% *kul* Sen ska jag och maken jobba tillsammans för första gången, våra brukare ska till samma ställe och umgås och både jag och maken jobbar med varsinn av de då. Får se hur udda det känns
nif, är du inne?? jag har hittat en hund till dig!
På riktigt! *skadad*
men hallå fr.s, du har fattat nada, du måste prova en retro innan du lägger av ju! En söt smidig 60-talare eller en fin stadig men ändå smidig 70-talare, bara välja din kopp the
fr.s, jag vill oxå prova uj, sörjer att det antagligen aldrig blir så
Tror min minsting fått vattkoppor! ingen av mina barn har haft det än, så jag är dock osäker på hur det ska se ut. Han har ingen feber och är pigg och glad... Haft prickar i tre dagar eller så, de blir fler och större. Men jag vet inte, tycker de ser lite konstiga ut, inte som bilden på råd-om-vård. De har mer en röd färg runt om på huden.