• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Riskiflickan skrev 2010-07-11 21:25:08 följande:
    Fr S: varit en sväng på landet, planerar ombyggnad av badrummet pga vattenskadan och så ska vi börja bygga förråd imorgon..... det är vår semester det....  bad i massor!!! två veckor kvar nu....

å så ska vi köpa en zapp har vi bestämt :-P
    En sån har vi i bilen, nästan den vagn vi haft mest på sista tiden
    Oj vad ni bygger och står i då!
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-07-11 21:39:28 följande:
    Inte ta med vagnen??!!?? Helst skulle jag vilja göra som Miss Boring och köra med takbox året runt för att alltid ha någon extravagn där att varva med Cool
    *fniss*
    själv sitter jag allvarligt och överväger om/när buggan ska flytta Gråter och hur vi i övrigt ska lösa vagnbiten, skrutten är ju 2år och fyra månader nu, men ganska stor.
  • Lokatt
    Riskiflickan skrev 2010-07-11 21:32:26 följande:
    ja, vi har en stor altan med tak, inte kan vi ha alla trädgårdsredskap där inte

Ja, vi tänkte oss att ha den i bilen, är så trött på alla gånger vi väljer att inte ta med vagnen, men så blir det ändrade planer å vi eg hade behövt en..... å en zapp är ju bra liten å smidig....
    zapp är jättesmidig och perfekt ihopfälld, enda jag är välldigt ledsen på med den vagnen är att den känns vek, den är lixom ite böjlig och mecklig när den används, främst i viklederna. Sen är den sådär på utomhusunderlag, asfalt helt ok iof. I affärer är den topp, men man behöver två händer för att köra den. Man kan tyvärr inte lasta den med tung väska, utan en mindre bara på handtagen.
  • Lokatt
    Riskiflickan skrev 2010-07-11 21:50:37 följande:
    ah, ja, men den är tänkt att använda lite som reserv korta sträckor mest.... inga skogspromenader iaf

det jag nog tyckte var mest minus är fotplaceringen som är ganska högt upp....
    jo, den är ganska hög med ja, men han tar fötterna ibland på plasten över hjulet så det löser sig.
    Jag gillar vagnen, vill inte vara utan, iaf. inte utan bättre alternativ, vilket jag inte har något till ändamålet.
    Ville bara ge en resention (stv?)
    Riskiflickan skrev 2010-07-11 21:53:58 följande:
    hoppas att ni alla får en skön kväll, nu ska jag vara lite social irl, är på landet å ska hem imon så...... (ska ju bygga förråd med start imon)......
    njut på landet! och ha de
  • Lokatt

ekorren, jag glömde, det är bara att fråga på, här eller i inbox

nu behöver jag sortera och rensa i lilla förrådet, igentligen skulle jag behöva ta ett beslut om bugan när jag gör det.. fr.s på båten,  kan du inte råda lite?

• Lokatt

vi har en cykelkärra som är bra, enda felet med den är att tyget blektes massor, så nu ser den inte rolig ut alls riktigt ful tom.! Gråter
    Appropå cyklar, jag fick en förtidig födelsedagspresent igår, en ny cykel som jag spanat på, den är underbar! sån retro-inspererad med svängd ram och högt styre så man sitter "kungligt". Vit med vita dekorsidor på däcken (tänk p&t, fast något smalare)

Till helgen ska vi börja köra nya bilen, jag fasar, det är automat Jag har inte lärt mig det än, köra med växel har jag blivit ganska bra på nu Cool

• Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-07-13 21:45:02 följande:
    Shit, jag blev antagen till den sökta utbildningen!!! *panik* Helst vill jag fortsätta precis som nu i tio år till utan jobb och plugg men det går ju inte. Nu måste jag börja undersöka om det faktiskt är möjligt att få tillräckligt snabb internetuppkoppling till djungeln där jag bor... Obestämd
    nice, vad kul att du iaf. kom in på det du ville dalarna va?
  • Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2010-07-14 10:51:15 följande:
    Lokatt: Kul med ny cykel! (Grattis i förskott!!) Precis en sån vill jag också ha. Ska försöka sälja min gamla nu för den har för små hjul för min smak! Automat är inte kul, jag har bara kört det en gång typ, åt en brukare. Jag höll på att köra rakt in i en vägbom för jag glömde att man måste hålla ner bromspedalen hela tiden.

Fröken Småland: GRATTIS!!! {#emotions_dlg.flower} Vill också plugga, men vad? Drömmer

Cykelkärra is tha shit, men kom ihåg att ha hjälm på ungarna fast de sitter i kärran!! Den KAN välta och man KAN bli påkörd.. Jag älskade min kärra när mina stora kids var små och jag inte hade körkort.

Nu ska vi till bvc med Vemund. Det är faktiskt inte så varmt idag, så han får nog ha en body på sig..
    måste nästan p¨låta min fina cykel, den är så fin haha, angående automat, man ska inte alls hålla inne bromsen hela tiden! Eller menar du när man backar? Flört
  • Lokatt

kavat, härligt att du är så mycket bättre!

• Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-07-17 00:00:23 följande:
    hmmm......

Jag fåååår inte. För idag har vi lagt 120 000 på en "ny" (04:a) v70 så min sambo blir nog en liten/stor Demon om han får nys om min dröm om en Cam......

*springer och gömmer sig*

VILL !!!!!!
    jag ska ju sälja min snart *gråta ut*

nu har jag beställt tv-serie på dvd *nöjd*
    variot på hundträning ikväll, samt kört bil ca 9mil, kul bägge två
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11