• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-08-14 19:52:24 följande:
    Tvinga Zasata att hämta den då! Hon är skyldig mig en tjänst Men det är bråttom!
    *fniss* då kniper hon väll den själv kan tänkas Vet du om hon bor nära annonsören? enirokartan fanns med i annonsen, är det nära får du inboxa mig zasatas nr. har ej kvar det.
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt

hmm sazata har vänner i min stad, man kan ju betala en tågbiljett upp istället för frakt, så kan hon hoppa på tåget med vagnen.. *smider planer*

• Lokatt
    Angel Gbg skrev 2010-08-14 20:21:32 följande:
    vad är det för vagn som det pratas om? Vartifrån skall den och vart?
    den ska från göteborg till mig i värmland Men gissningsvis är det för sent det var ett bra pris på den..
    zasata skrev 2010-08-14 20:25:00 följande:
    Idag har jag blivit faster till en liten pojk :D
    stort grattis!

Såg du vårt prata över huvudet prat om dig och inköp av vagn åt mig?

Göteborgskor, den finns i västra frölunda, nära för någon?
  • Lokatt
    Angel Gbg skrev 2010-08-14 20:44:41 följande:
    Ja jag bor i VF och har kompis i Karlstad...
    Är det sant? har du ork/tid att göra mig en tjänst...? jag inboxar dig, kan du inte är det lugnt, så känn ingen press.
  • Lokatt
    Angel Gbg skrev 2010-08-14 20:53:05 följande:
    Har inget i inbox
    nu borde du ha
    som sagt, kom ju på syrran kan säkert ta den i sitt förråd när hon kommer hem från england, så får hon ta med den när hon kommer hem hit nästa gång, slipper du ens packa eller greja
  • Lokatt

suckar över att jag antagligen var för sen till annonsen, då hon inte svarat på tele eller sms NÄr jag hittade en ängel i göteborg och allt! (fyndigt )

här hemma tar jag ofta med mig dottern på små träningsrundor med två av hundarna, jag har dobermannen och hon dvärgpinschern, det är alltså två hundraser som ser ganska exakt likadana ut fast en väger 5kg en väger 45kg. Folk tittar och fnissar, jag och dottern har en varsinn i lämplig storlek

fr.s tror aldrig du svarade vad som är rimligt pris att försöka få för en bugga utan liggdel.. och om åkpåse mm ska ingå i paket eller separat, jag behöver en spark i baken för att sälja den

• Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-08-14 21:39:15 följande:
    Johodu, jag svarade om Buggapris. Just nu går alla vagnar dåligt så vänta en månad till så att folk hinner komma ikapp efter semesterslösandet. Sälj vagnen naken med rabatterat pris på tillbehören om de säljs med vagnen.

*vinkar tillbaka till herr Asereht*
    ah, missade nog. hum ok tack då väntar jag.
  • Lokatt

neima, jag har nog aldrig hört vilka hundar du har? och vad är problemet med de?

• Lokatt
    Nemia noj skrev 2010-08-15 18:35:15 följande:
    Vi har en vit shäfer, omplaceringshund på 2 år, som vi köpte i Kalmar. Hon hette Stina när vi hämta henne men bytte ganska fort ut hennes namn till Meya, för hon mejar ner allt och mejar i sig allt
    Och så har vi Dizel, korsning BC/Kelpi o kanske någe mer. 3 år, hanhund, strittare, skäller o jagar en massa, och naffsa efter vår lilla grodan för några veckor sen.

Nu är vår groda på allergi utredning o då bestämde vi oss för att lämna iväg hundarna tills utredningen e klar iaf. Men nu blir de nog för gott för Dizels del. Då vi konstaterat att de flesta hyss som hittats på här i huset har vart han eller han tillsammans med Meya.

Tyvärr kan inte Meya lämnas ensam hemma längre, sen Dizel åkte, hon får panik o tuggar/river sönder dörrar o dörrkarmar, ricktigt bra på att få upp fönsterhaspar o smiter ut. De har nog med hennes uppväxt att göra.

MEYAS tidigare liv.
    www.bt.se/nyheter/ulricehamn/indraget-tillsta...(899719).gm
    www.ut.se/nyheter/allvarliga-brister-vid-hund...(857314).gm
    baksidanavhundvarlden.wordpress.com/2009/01/0.../
    www.bt.se/nyheter/ulricehamn/hundvalpar-levde...(852570).gm

Ingen rolig historia hon har bakom sig tyvärr
    oj då, det var raser med aktiveringsbehov det Ingen kul ställe meya kom ifrån nej
    tänk på att många felbeteenden hos liknande raser kan mildras med aktivering i kombo med träning, men det han du kanske redan koll på?
    vad tränar ni? *hundnörd*
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-08-15 20:27:05 följande:
    Nyss:
    Jag: är du SÄKER på att du inte skall ha pyjamas på dig?
    Lilleman: ja, jag är säker. Det är mitt sista ord.


    hahaha
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11