Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-09-15 06:52:08 följande:
    Elric är 104 cm och väger 15,1. Någon 4årskontroll har vi ju inte varit på än, det är ett halvår kvar.
    Tråkigt är att han gått ner under sommaren. I våras/början av sommaren vägde han 15,9 på samma våg
    Nåja, han ser väldigt välmående och absolut inte mager ut så han får väl väga som han vill
    Absolut, min Daniel är inte heller mager, han är finlemmad Han väger nu 17 kg, så det har inte hänt så mycket med hans vikt de sista 2 åren, bara +1 kg/år. Men precis som Elric så ser han välmående ut, och har då fullt av energi. Äter gott gör han oxå, så jag vet inte vart allt tar vägen
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2010-09-14 22:12:41 följande:
    är lite sugen på en vagn jag har sett..... men jag har redan för många vagnar..... får nog ta och sälja någon..... om jag vill köpa denna vagn..
    Vad är det för vagn du är sugen på? Och så undrar jag, kan man verkligen ha för många vagnar?
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-09-14 16:40:31 följande:
    Jag fattar inte ett jota när det kommer till alla de här dieterna. Det är ju hur mkt som helst att lära sig. Jag förstår att folk kör pulver, då är det ju liksom bara att tuta och köra.

Livet blir mer turbulent nu när småttingen är mer rörlig. Han börjar så smått försöka dra sig upp på saker men lyckas inte så bra. Många bittra tårar blir det.
    Samma här, Grekiska! Sitter här och funderar på pulver för att kickstarta igång en viktminskning. Och då måste jag köra pulverkur helt rent, för jag har redan testat att byta ut några måltider, och det ger inte någon kickstart på viktminskning för mig inte. Nu är vågen på +4 kg efter sommaren Så nu har jag 12 kg övervikt. Hellst hade jag gått ner 17 kg, men det vågar jag knappt drömma om.
    Snickarna är i vårat kök nu Det blir så fint
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-09-15 09:07:14 följande:
    men den finns inte kvar, den bytte namn för det var fÖr "stötande"
    Haha, påminner mig om en väg som finns i Narvik, Norge. Snorregata
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Lokatt: Jag älskar dina nya byxor!! De ser jättesnygga ut, vart hittade du de?

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-15 13:12:17 följande:
    Vilken söt vovvsing Lokatt!!

Trinis: Ja, du är lite ovanlig med bara två vagnar. Vi andra galningar byter som andra byter ehh, kanske inte underkläder, men bil? Men du är lika välkommen för det!
    Säger samma. Inte många jag känner som haft 20 bilar på 6 år
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag har haft körkort i 15 år och bara bytt bil en enda gång Ganska otroligt va?! Det kanske börjar bli dax att byta upp sig? Våran bil är 22 år gammal

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-09-15 19:13:00 följande:
    Idag mina vänner, IDAG F I R A R VI!!!!!!! För idag koma BREVET på posten (Brevet med stort B)
    Hallelulja! Och tack för allt stöd, pepp och love talk!!!!

(Vart tusan håller Frk S hus, hon måste ju vara här och fira med oss!!!)

Skål
    Äntligen, åh vad härligt! Vad glad jag blev nu Grattis, grattis, grattis! HjärtaHjärta{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}GravidGravid{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}HjärtaHjärta

Skål
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Hejsan tjejer!
    Ja, jag vet... fruktansvärt vad sällan jag är här inne Och inte blev jag gravid den här månaden heller. Surar lite, men bara lite, för egentligen är jag på väldigt gott hummör

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-09-22 13:13:26 följande:
    *skäller lite på*

Kul att du vågar dig in även fast du får skäll!
    Ja, jag får alltid skäll när jag kommer in här. Men som en skamsen sak kryper jag in igen och igen och igen...
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11