Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-10-14 14:42:11 följande:

Boka in lite datum så åker jag på Road Trip till er allihop

Du är varmt välkommen hem till oss! *bäddar uppe i gästrummet*
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2010-10-15 09:26:29 följande:
    Det kanske inte jag heller behöver? Ska inte ha något prev.medel heller.. Hum. Duschar nog ifall och tar lite glitterspray. Fy fasen vad kul. Jag har liggande här i lådan från min möhippa! Vågar jag?! Annars så vet jag nog en annan som blivit glatt ? överraskad!
    Hahaha, tack før att du gjorde min dag idag Kavat. Gud så kul me glitterspray, hoppas du gjorde det hehehe.

Jag har gjort efterkontroll efter bægge barnen, men med sista var jag ju tvungen, før då satte jag ju in min spiral.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2010-10-15 15:07:11 följande:
    vart befinner du/ni er? syftar på de "roliga" ö.na
    Nifelheim skrev 2010-10-15 13:51:41 följande:
    Jag förstår inte att det ska vara så fruktansvärt svårt att sätta igång att städa? Jag hamnar bara här hela tiden
    Japp jag ær på jobbet i Norge Haha, då blir det så hær fina æ och ø
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Kavat, vilken jättefin bild. Det var ju helt underbart att lillen sover, det ser så härligt ut då ju. Mysigt!

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    zasata skrev 2010-10-17 20:51:52 följande:
    ooops. bokat grejer ur min säljares PK (meandi) för 2510 kr
    och handöat för typ 4000 denna sesong.. har nog allt snart =/ och mkt oanvänt än--.
    Vart får du alla pengar ifrån människa??!?!?!!
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Nemia noj skrev 2010-10-17 12:01:50 följande:
    Orkar inte läsa igenom alla inlägg sen jag var inne sist, har ögna igenom dom lite så har ja missa någe får ni gärna fylla i

Någon fråga vad som är värst, hmm svårt o säga. Min äldsta dotter som fyllde 7 nu ska troligen flytta till sin pappa på fastlandet och börja skola där. Har titta på lägenhet som jag vill ha, men måste ordna allt runt omkring oxå. Blir troligen särbo. Och iomd så har ja fått satt ut hundar o hästar på annons, tagit bort alla akvarium, måste sälja kaninerna. mm. Massor som flyger omkring just nu, massor att tänka på och göra.
    Men hoppas ¨på de bästa när allt e över.

Dessutom måste jag sälja av en jäkla massa vagnar, får ju inte direkt plats med 40 st i en 3a.
    Hjärta En stooor kram till dig Nemia Hjärta Hoppas allt löser sig till det bästa.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2010-10-17 21:24:30 följande:
    Jag har värkar... när jag kom in så hade jag 3-5minuter i mellan värkarna nu är det lite längre i mellan. Fick åka hem
    Jobbigt att bli hemskickad. Jag blev så sur över att de skickade hem mig, vi hann precis komma hem så fick vi vända och åka tillbaka igen, känndes inte så lite onödigt att åka 26 mil i onödan.

Hoppas det kommer igång på riktigt snart Baby
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2010-10-17 21:54:19 följande:
    26!!mil...vart födde du barn?
    13 mil enkel väg alltså. Födde på Näl i Trollhättan. Vi i Strömstad får även föda i Fredrikstad i Norge, men när jag skulle få första så höll de på renovera så de ville hellst inte att vi Svenskar skulle komma dit då
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2010-10-17 22:16:22 följande:
    Alltså... Jag gillar egentligen inte Bugaboo som liggvagn, har den några fördelar förutom att den är rymlig? Det verkar ju omöjligt att nå varukorgen...
    Jag vill ha en Bugaboo! Vill, vill, vill verkligen testa en!!!! Måste man ha en bebis för att köpa och testa en vagn? Kan jag inte köra runt med några stenar istället? Det verkar ju inte bli någon bebis här ... trots all verksamhet.
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11