Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

sarahl skrev 2010-09-30 14:18:31 följande:
    De är 11 st som blivit uppsagda. Varför har jag ingen koll på men allt är en inveklad histora.....

Ekorren- var, hur, när?
    Åh, fy vad jobbigt! Vad tråkigt Min sambo var för några år sedan varslad om uppsägning vid 2 tillfällen, men han klarade sig varje gång. Hoppas han får tag på ett nytt jobb ganska snabbt, så ni inte behöver sälja huset
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-09-30 11:26:04 följande:
    *he he*

Jag skull ekunna tänka mig en ny vagn, jag är lite uttråkad.
    Åååååååh vad tråkigt det äääääär att ha stora barn som inte längre åker vagn *Sakna*
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Grattis till Saga {#emotions_dlg.flower}.

Ja, det var länge sedan jag gjorde något bra fynd .

Idag köpte jag iallafall 2 tyger på Panduro, jag ska sy en bebisfilt till en kompis som fick sitt första barn förra månaden. Är det någon som vet måtten på en perfekt filtstorlek? Tänkte till barnvagnen, Bugaboo.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Vilket fint hus Zasata, jag visste inte att ni funderade på hus men det är en bra investering, jag ångrar inte en sekund att vi köpte vårt lilla älskade radhus

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    mamma på vift skrev 2010-10-03 19:50:56 följande:
    Jätte fina tyger

Filtarna jag sytt har måttet 65 x 85 cm och det är ganska lagom i liggdelen. Då kan man bädda om bebisen lite + att den fungerar bra i sittdelen sen oxå
    Tack för ditt svar Nu ska jag bara få tid över till att sy lite oxå
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Igår gav jag bort den ena filten jag sytt till min kompis dotter, hon blev superglad. Både dottern och mamman

Den andra, precis likadana, fast lite tjockare filten, ska gå till min kompis lilla nyfödda pojke. Tänk vad härligt det är att ge bort grejer

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-10-07 18:35:30 följande:
    Söööööt!
    Tack så mycket, du är söt du med hehe
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Asereht, gud så fint bumperbarskydd! Sånt vill jag ha sen, till min barnvagn som jag inte har till min bebis som jag inte heller har Och mössan med! De är ju supersöta de där mössorna Hjärta

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2010-10-09 08:48:00 följande:
    Och för att spamma ännu lite mer så impulsköpte jag en brio Sitty igår. Blev förvånad över att det var så stor skillnad mellan den och Softyn, men tror att jag är nöjd ändå. Nu skulle jag bara behöva en sufflett så håll gärna utkik efter en brio-suffla åt mig. Ska nog avveckla så att jag BARA har sittyn (ja och frogen i garderoben då). Tror ni att jag klarar det?
    Jag har ju klarat det, så det är klart du kan klara det med! Jag har ju bara din gamla sulky kvar och maclaren.
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11