Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Aserath Kan du inte snälla snälla söta ladda upp någon bild på dig alltså helkropp på fb i en mapp som bara jag ser så jag får se hur du ser ut för jag tycker fan alla är supersmala och ändå bara rasar i vikt

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma
    zasata skrev 2010-12-17 21:35:03 följande:
    ingen här i karlstad va?
    Jag har en bra kompis där uppe...
    R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Jag tittar på adventsljusstaken i hörnet på FL och funderar om jag missat något...  julkänsla? my ass

Måste upp på vinden och hämta väskan så jag kan packa vi åker imorgon och erhm jag har planerat så bra...

• Cs mamma

Här har vi nu haft 3 nätter utan sömn... krupp och astma kombinerat och avlöser varandra + hosta lugnorna ur sig och nu idag kom febern.

Zazata : Trist du inte sa till innan du beställde jag hade gärna beställt lite jag också, vartifrån har du beställt?

• Cs mamma

Passau: Om du inte är i något uland har dom antimyggsaker även där

• Cs mamma

Ja det var inte en liten knöl Asserath MEN jag måste säga att vart har du dina överviktskilon???? Visst du är inte mager eller smal men normal + ett kilo eller MAX 5 skulle jag säga

• Cs mamma

Gott nytt år alla tjejer... jag är i Svall om någon shoppar något och när jag kommer hem så kommer jag rätt snabbt åka till Ullared så...

• Cs mamma
    passau skrev 2011-01-01 03:49:08 följande:
    Vi har konflikter så det är helt hysteriskt, nästan alla grät igår på festen, maken och mamma kommer verkligen inte överrens... Jag hoppas verkligen 2011 blir ett bättre år! Vi skickade upp en risballong igår, där skriver man allt man vill ska försvinna... Jag passade på att skicka upp 10kg men dom var kvar när jag vaknade... Men d kanske tar lite längre tid S skickade u väg bästa kompisens leukemi, sötis!
    Uscha låter inte alls skoj men ack vilken sötis S är
  • Cs mamma

Nif: Nu frågade du Kavat men jag tror jag är ganska erfaren att svara....

Det kan ändå vara havre... hur städat är det i lokalerna? Menar om dom hällde ut havre i förra veckan och sen bara snabbstädar så är det havre överallt där han leker. Hur noga är dom med dom andra barnen att dom tvättar händer, mun, byter kläder? Om dom har vilomadrasser är skyddet där bytt? Har dom enskilda madrasser? Förvaras hans särskilt från dom andra? Om dom har handdukar har han egen separat? Tvättar fröknarna verkligen händerna efter dom hanterat den vanliga maten/brödet VARJE gång? Kan dom ha någon tvål som ställer till det? Byter du kläder på honom och tvättar av utstickande delar när han kommer hem? Köket... hur noga är dom där? Bakar dom havrebröd och sen gör ordning mat som han äter? Tvättar dom händerna? Enskilda bunkar osv? Efter dom bakar havrebröd måste dom sanera allt inkl sig själva sker det? Ev leklera är den med havre?

OM du vet med 100% säkerhet att allt detta sker så skulle jag börja kolla

Har dom köket i samma hus och delar luftkonditionering?

Funkar allt hemma? Om det funkar bra hemma så sätt dig och fundera vad gör dom på dagis som inte sker hemma för om det vore något mer så skulle detta mer om det är något basalt även användas hemma eller hur?

Du måste få hjälp! Sjukvården, privat allergikonsult ja vad som.... säg till om det är något jag kan göra. Skriv remiss för att få patchtest gjort, NÄL, Östra, Kungsbacka (i den ordningen skulle jag välja)

• Cs mamma

Ev transporttjänst.... Jag åker ner från Svall på fredag. Sen är det Gbg- Karlstad första helgen feb.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11