K*B*N, pratar del 11

Kul med utbildning för Tobbe, hoppas han kommer in och att det är vad han hoppats på. Är det en lång utbildning?
Och grattis till den låga vikten!

Just det, Zasata, det blir i Mölndal som jag hämtar vagnen. Skall vara där kl tio och tillbaka hemma senast kl ett och då skall jag hinna Ullared på vägen hem *optimist*
Tog en bild igår när jag slitit färdigt med sofforna. Jag gillar kuddarna och gardinerna jättemycket men mattan var ett panik-köp för att ha något på golvet när min mammas hund bajsat på vår ullmatta Skall byta den när jag hittar något fint som jag gillar men eftersom jag egentligen inte gillar blått så lär det bli svårt. Gardinerna är i skirt linne och mycket snyggare i verkligheten. Mattan består av två trasmattor som jag lät bli att sy ihop och fäste samman med kardborre istället vilket gör att två enkelmattor lätt kan tvättas i tvättmaskinen. Tavlornas motiv skall bytas också, måste hitta något som är vårigt och lätt
Och så en riktigt härlig bild på mina läckra ögon. De brukar inte se ut så här, jag lovar!!!