• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-08-18 20:59:20 följande:
    och jag räknar med någon innom en månad säöljer en p&t och en bugaboo och något annat skoj om det finns åt mig :)
    fniss, det låter ju som mig
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt

nif. besök på teater/museum/konsert/växt-trädgård liknande tillsammans med er..

suck, har deppdag, orka med släktingar ibland, svar NEJ! lång historia, men blä Kräks *skriva av mig*

fr.s åker du till skolstart-upprop på måndag nu då? jag är nervös inför min start!

• Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-08-19 13:19:34 följande:
    Nej, jag börjar inte förrän 30/8 och skall inte börja med att åka upp för upprop tack och lov. Själva skolstarten med upprop och sånt är jag inte nervös för annars, det är värre med att man skall klara allt tekniskt för att koppla upp sig till videokonferens med en massa okänningar
    haha måste ni ha via video?! då förstår jag du är nervös, där rök den friheten att lugga i morgonrock och rufshår
    jag är nervig inför att sitta i stort klassrum, där jag pluggade i våras var lugnet självt med kanske fem stycken i samma rum bara. och nervös inför hur jag ska klara mig med för den delen.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-08-19 13:35:10 följande:
    Ja lite får jag nog kamma till mig är jag rädd Det blir såklart mest föreläsningar där kameran går åt ett håll men som sagt även videkonferenser med grupparbeten. Och det är jag lite lätt livrädd för... Imorgon får jag mitt ADSL inkopplat och det är först då som jag kan testa om det är tillräckligt snabbt för att det skall funka med distansundervisning. Så utan att överdriva så är jag lite lätt nervös även för det

Till råga på allt ser det ut som att jag fått in den där FL-trojanen i datorn Jag har verkligen noll koll på hur man gör med sånt så jag kör strutsmetoden tills vidare
    vilken den där FL trojanen?! Jag har nämligen fått nån tjojan-**** i datorn, ev. om inte virusskyddet blockade den, jag har oxå kört strutsmetoden

oj, håller tummar för bredbandet då!
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-08-19 13:46:41 följande:
    www.malwarebytes.org/mbam.php ladda ner den här och kör igenom datorn. Det ska ta bort FL-trojanen om man fått den.
    haha eller så är det den som är den verkliga trojanen och man villigt laddar in den *nojjig*
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-08-19 13:52:02 följande:
    Haha. Näää då hade mitt antivirus sagt ifrån. Jag fick ingen trojan trots att jag surfade på FL hela den dagen det var infekterat, men ville prova att köra igenom datorn ändå. Fortfarande inga trojaner eller virus
    jag fick meddelande att mitt antivirusprogram blockade trojan flera gånger, men sen fick jag ändå ett defekt programpop-up från typ java-liknande..
  • Lokatt

nif, varför kan du inte bo här, jag ska ut med hundarna och lång-gå, det är grådask och tråk, sååå mycket roligare med promendasällskap ju! GÅr du hundprommisarna själv jämt eller har du sällskap?

• Lokatt
    Angel Gbg skrev 2010-08-20 21:53:48 följande:
    Hur är Katvig i storlekarna uppfattar ni???

Plychbyxor ganska smala, tröjor normala, ganska elastiska, zippis normal, badkläder små, ytterkläder breda. (mina erfarenheter)

Vilka här har haft molo-overall? vad är rimligt att ge i beg.pris? vad var nypris? Är de värda att köpa pga. funktion, eller är det bara för de finns i fina färger?

• Lokatt

kan ni hjälpa mig hålla span efter regnbåge overall 92, med nån sänkning eller så hellst Samt regnbåge byxor i 110 och 116.

• Lokatt
    Angel Gbg skrev 2010-08-22 17:54:54 följande:
    Lokatt: Tänkte på dig idag på Ullared, dom hade en midjeväska på hundavdelningen för 59kr tror jag det var... har för mig du jagade men som jag inte hade ditt nummer så.... (funderar vilken lärdom vi kan ta av detta?)

Var TOMT fram tills vår tidiga lunch vid 11 sen blev det lite folk men som man då vant sig så blev det jobbigt. Dessutom tycker jag det sög apa den nya layouten. Tex så finns raggsockar bland pojkunderkläderna som ligger en braaaaaaa bit (hela barnutekläderavdelningen mellan) tjejunderkläder. Var ren tur jag skulle ha lite strumpor till kompisens kille. Dom har dessutom dragit ut det så tjejkläder i "rätt" storlek för oss nu var uppdelat i två med en liten korridor mellan, fast det är juh självklart helt öppet så man fattar det inte utan jag hittade helt plötsligt bara mer i rätt size. Ja det var mycket jag tyckte sög rent ut sagt men det är väl även vana, tar dubbelt så lång tid nu när man inte hittar.
    Min söta man köpte "äkta" varan åt mig, en add a pocket, superbra! Men tack ändå Kyss att du tänkte på mig

Imogon börjar skolan för mig och dottern, nervös å bådas vägnar!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11