• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

snälla nån med barn i stl 74, skynda er in på smallkids och knip den underbara kikid lurven för bara 99:-!

Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Nemia noj skrev 2010-08-27 21:46:03 följande:
    Våran kvällsmat som kom vid 7 i morse... Ca 45 cm lång och fet som bara den Men de värsta av allt var att den blev riktigt god oxå, ungarna åt som hästar

Vet inte riktigt färgerna på liggdelen är inte riktigt så lila betonade som kameran ville få de utan mer vinröd/lila.
    Men annars e jag väldigt nöjd, under all smuts och skit, fans en jätte fin vagn, hel (numera ren) och inge solblekt.
    Och den skulle kastas
    Snyggt jobbat med vagnen! men vad är det där för fisk??

Imorgon är det utställningsdag för oss, alla barnen ska med oxå, håll tummar både för det och för utställningen
  • Lokatt

jag överlevde dagen

fr.s, angående min skola, distanskursen drar igång nästa vecka tydligen, men varit på info om den än så länge. Mattelektioner tar jag på plats i skolan, går bra men tar ett tag innan man kommer in i det. dottern har 6,5 timme fritids, vi får se om jag får till det. Sudietid i veckan ska enligt skolan ta ca 20 timmar, 4,5 är jag i själva skolan.
    Vad jobbigt det låter med ditt bredband och på det alla onlineföreläsningar.

jag vill hitta blocket-fynd "bokhylla" till vardagsrummet! *vill göra om* Såg massa läckra tapeter på rusta idag, bara 169 rullen, sugen på det med.. men när ska jag tapetsera??

• Lokatt

jag behöver en overall i stl 92 och vinterbyxor i stl 116 (ev. två) Annars är jag klar till barnen, klar vad gäller måsten iaf

jag köpte faktiskt FIX jackor till dom, de tjockaste vinterjackorna, FIX har fått riktigt bra kvalitet och håller numer måttet tycker jag. Didriksson set har de varsitt, en extra overall har de älsta att dela på. Och så har minstingen en katvig-jacka.

Finns 30% på lindex på hela köpet, eller bara en vara? kanske skulle köpa byxorna där... fast jag var lite sugen på rengbåge från mol, men hittar inga byxor

• Lokatt
    zasata skrev 2010-08-28 19:49:09 följande:
    vad kostar bromsen på bugaboo att laga? den vajen som sitter i?
    den går att spänna, fr.s vet säkert hur, något med skruven på, minns ej.

Asereht, satt och kollade på barnkläder och såg denna, vet inte alls om det är rätt tänkt, men jag kom att tänka på din älsta son när jag såg denna, grön, röd och fanns i stl 140 http://shop.textalk.se/se/article.php?id=4841&art=5330221  alltså inga ytterkläder, bara en tröja som tanken flög in i mitt huvud. de har 39% rabatt där nu.
    Tycker verkligen det verkar svårt att hitta fina kläder när de kommer upp såpass i stl. dottern går nog över till 122 efter vintern, det ser inte ut att bli så kul på avdelningarna då!
  • Lokatt

idag är det rensar dag, sorterar och grejar för fullt. Har kommit fram till att det är dax att börja sälja av lite saker, buggan ska ju ut på annons snart och idag ska jag ta svåra beslut ang. vagnar och tillbehör Gråter
    Så har jag något ni vet som ni har intresse i, hojta.
    Hittade just mitt fiiina axel&ida regnskydd med reflexblomm-mönster, kännde att vissa grejer har man hunnit använda för lite! Har ju tom ett läckert småfolk-regnskydd som jag aldrig haft i regn! Det vette kattan hur jag ska klara skiljas från, kan man spara sånt på hylla bara för att? Drömmer ni ser, en rensa dag är inte det lättaste för mig!

• Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-29 16:43:19 följande:
    Har inte fått inbox!!

Här bakas också bröd idag - LCHF-scones. Mmm!!
    hur har ni gjort det? recept?
    Hoppas att det kanske är något som sliker igenom mina "strikta regler", vore kul att prova något nytt
  • Lokatt
    zasata skrev 2010-08-29 17:30:42 följande:
    Jag är tröööött gått två mil med camen idag :)
    härligt nöjd med den?
  • Lokatt
    Asereht skrev 2010-08-29 18:41:41 följande:
    Nöffeliten mår inte bra idag. Han är genomsnorig, febrig och ledsen. Det kliar i munnen också.

Nu är skolorna igång så nu kommer snuvorna, vi är alla snoriga här hemma nu. *suck*
    samma här, jag och liten snorar, även om min lilla inte är så liten längre
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11