K*B*N, pratar del 11
snälla nån med barn i stl 74, skynda er in på smallkids och knip den underbara kikid lurven för bara 99:-!
snälla nån med barn i stl 74, skynda er in på smallkids och knip den underbara kikid lurven för bara 99:-!
jag överlevde dagen
fr.s, angående min skola, distanskursen drar igång nästa vecka tydligen, men varit på info om den än så länge. Mattelektioner tar jag på plats i skolan, går bra men tar ett tag innan man kommer in i det. dottern har 6,5 timme fritids, vi får se om jag får till det. Sudietid i veckan ska enligt skolan ta ca 20 timmar, 4,5 är jag i själva skolan.
Vad jobbigt det låter med ditt bredband och på det alla onlineföreläsningar.
jag vill hitta blocket-fynd "bokhylla" till vardagsrummet! *vill göra om* Såg massa läckra tapeter på rusta idag, bara 169 rullen, sugen på det med.. men när ska jag tapetsera??
jag behöver en overall i stl 92 och vinterbyxor i stl 116 (ev. två) Annars är jag klar till barnen, klar vad gäller måsten iaf
jag köpte faktiskt FIX jackor till dom, de tjockaste vinterjackorna, FIX har fått riktigt bra kvalitet och håller numer måttet tycker jag. Didriksson set har de varsitt, en extra overall har de älsta att dela på. Och så har minstingen en katvig-jacka.
Finns 30% på lindex på hela köpet, eller bara en vara? kanske skulle köpa byxorna där... fast jag var lite sugen på rengbåge från mol, men hittar inga byxor
idag är det rensar dag, sorterar och grejar för fullt. Har kommit fram till att det är dax att börja sälja av lite saker, buggan ska ju ut på annons snart och idag ska jag ta svåra beslut ang. vagnar och tillbehör
Så har jag något ni vet som ni har intresse i, hojta.
Hittade just mitt fiiina axel&ida regnskydd med reflexblomm-mönster, kännde att vissa grejer har man hunnit använda för lite! Har ju tom ett läckert småfolk-regnskydd som jag aldrig haft i regn! Det vette kattan hur jag ska klara skiljas från, kan man spara sånt på hylla bara för att?
ni ser, en rensa dag är inte det lättaste för mig!