• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Ekorrfamiljen skrev 2010-08-22 19:59:45 följande:
    Eller vänta nu Fröken Småland. Vendel har massor av regnkläder i sin storlek, så det är Vemund som behöver skalis (regnoverall) och vinteroverall i 86. Tänkte lite fel där...
    nje inte vinteroverall eller?
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Asereht skrev 2010-08-22 20:00:53 följande:
    Skolstart här med. Mellanbus första dag som 0:a.
    samma som min stora då, dock första gången för mig som skol-mamma
    Och så börjar ju jag på egen skola jag med, det är läskigt! Tyst
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2010-08-22 20:12:34 följande:
    Nej, det stämmer nog. Köpte ett svindyrt digitaltest, och den ska vara 99% säker 4 dagar innan beräknad mens. Nu är det ju 2-5 dagar efter. Och det stod klart och tydligt "inte gravid" i fönstret. Inga halvdana streck eller kryss eller så. Jag har haft mensvärk i 2 veckor snart, lite jobbigt det bara. Men jag är väldigt nöjd med min kopp, jag är så nöjd med den
    Jag testade neg. två dagar efter med det.
  • Lokatt

jag vart lite sugen på den i örebro som länkades, p&t travel-vagn. undrar hur stor/liten den blir ihopfälld? och främst, om ryggen på den är lika kort den ser ut? har inte orkat leta fram infon

• Lokatt
    Lokatt skrev 2010-08-22 22:37:35 följande:
    jag vart lite sugen på den i örebro som länkades, p&t travel-vagn. undrar hur stor/liten den blir ihopfälld? och främst, om ryggen på den är lika kort den ser ut? har inte orkat leta fram infon
    menade p&t smart alltså ...
    zasata skrev 2010-08-22 22:37:39 följande:
    I morgon skall jag shoppa i alla fall...
    Jag hoppas 3i1jackorna kommit in på Lindex blir nog 2 sådana, nån fleece kanske med... (har ju 30% )
    Overall till Leo blå reima eller rainbow molo.
    Lite annat på Åhlens (20% på ett köp barnkläder och leksaker...)
    Vill ha Odd Molly jackan till mig..

Kan ni fatta SNART ÄR LEO ETT????

Skall även skriva anställningspapper i morgon.

Men hur skall jag kunna drica webbsida när jag inte kan stava?
    30% var väll bara på en vara?
    jag budade på en regnbåge overall, den slutade på 920! +frakt... jag snålade ur vill ha en men det blir så mycket jue. Vad ska minstingen då få?? TIPS?
  • Lokatt
    sarahl skrev 2010-08-23 12:21:48 följande:
    Ekorren- eftersom jag såg er i bilen så var ni formodligen på väg dit där jag precis varit och då kan jag även berätta
    att ena hjulaxeln var lös på den vagnen.

Skall åka o titta på en BT syskonvagn röd ,lite solblekt  strax... Men kan inte bestämma om det är någon ide att köpa.
    klart du ska ha en syskonvagn! du känner dig ju låst med bägge hemma, inte såå kul. dessutom så kommer det snö och annat som gör att det blir svårare för älsta att gå långt snart.
    Alltså, det ÄR skillnad på att ha en 3,5 åring som är ute och går själv, om man själv har fria händer och kan hjälpa, vakta och ev. lyfta upp, mot att ha en liten i vagn samtidigt. Sen inte sagt att man behöver ha dubbelvagnen exakt hela tiden när största är såpass stor, men att ha en tillhand, ja det är bra.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-08-23 12:34:52 följande:
    En fråga bara; hur tänkte du när du ställde den frågan? I den här tråden?????

Nu får ni hålla tummar, nu ska jag upp och röntga höften!
  • Lokatt

jag blir så trött, hade fter mycket om och men (var ute i god tid, över en månad innan) fått ihop barnvakt till på lördag, en skulle ta morgonen och en lunch fram till kasnke tre-tiden. Alltså behövde jag pussla med två pers för ingen kunde/ville halvdag själv.
    Nu iaf. har ena personen backat, nu idag onsdag! Tack för det, nu får vi ingen barnvakt Gråter Hade efterlängtad utställning att åka på, den andra för hela året (har ju opererat tiken så därför har vi missat alla).
    Man blir så ledsen, det var viktigt för oss och inte har vi nån som finns där ens ibland då... dels borde de vilja umgås med barnbarn mm.. ja ni vet Rynkar på näsan

*gnäll av inlägg för att lätta på tårarna*

• Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-08-25 14:05:20 följande:
    Äsch, det är inget att se, den ser ut som alla andra . Jag har en Beach Lime, en Coco och en gräsgrön klädsel men ingen av dem är i särskilt fint skick. Beach Lime är fin förutom att den fransat sig i sitstyget precis där det färgade tyget sitter ihop med det enfärgade. Det gör inget för funktionen utan är mer en estetisk fråga (som jag var medveten om och betalade därefter). Cocon är solblekt (surprise!?) och skall åtgärdas men jag har inte bestämt hur ännu. Eventuellt vill jag göra den brun då jag inte gillar grått men vi får se. Det svarta är riktigt svart och fint och jag har den på nu utan sufflett och med en blå mopeddyna från AddStroller. Riktigt fint faktiskt. Så har jag bågen för suffletten bar så att jag kan använda regnskyddet som både jag och lilleman älskar . Lite Taikon blir det med den bara bågen men va sjutton, vi är från landet

Och den gräsgröna är allmänt supersliten men ack så snygg i färgen.
    jag vill oxå prova uj *muttrar* sa jag att jag troligen brände min chans till det när jag valde att införskaffa min tv? *mutter*
    Men å andra sidan älskar jag vår nya tv! 50 härliga tum!
    Fröken Småland skrev 2010-08-25 14:07:48 följande:
    Taskmörtar skulle det vara! (Hälsa dem det!)
     mmm
  • Lokatt
    zasata skrev 2010-08-27 09:04:56 följande:
    Nu är jag ägare av en CAM! Men sökes vinterhjul.... och vanliga framhjul med... Nån av er som har hjul liggandes? dessa var lite rostiga. Skall hämtas i morgon
    jag har nog extra hjul till fram, men de är riktigt begagnade har jag för mig, alltså i gummit, som de blir.

snacka om att det gick snabbt! Varför köpte du inte min då *mutter*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11