Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Och Nif: vad är vridsäkra sandaler (eller vad du nu skrev)? Är det när man har ordentligt stöd för anklarna? Jag kan fota mina Taggy-skor så får du själv försöka bedöma dem men de finns ju inte kvar nu för dessa köpte jag till Maja för kanske fyra år sen. Hon har haft flera Taggy men tyvärr går de bara upp till strl 24 eller nåt sånt. Sen skall man tydligen ha porriga billiga gympadojor med glitter och lampor på Skrikandes

• Fröken Småland
    passau skrev 2010-06-03 09:37:12 följande:
    rodi är inget alternativ?
    vi är jätte nöjda med den!
    har den dock bara som extra stol...
    Jag har ingen erfarenhet av Maxi Cosis stolar men jag har alltid tyckt när jag klämt på dem i butiker att de verkar väldigt mysiga. Har för mig att deras bältesstol fick bra testresultat för något år sedan.
  • Fröken Småland
    passau skrev 2010-06-03 09:48:06 följande:
    Fr S, efter "ditt mail" blev d andra tongångar, dom hade blivit uppmanade att köpa nytt chassi i affären sa han...
    men nu var det inte " vad ska du göra åt problemet" som innan utan " får se vad vi kan göra"

som tur är hade dom redan gett mig pos! haha...
    så jag gav dom oxå pos*L*
    Ja, men det var ju toppen! *Fröken Småland to the rescue*
  • Fröken Småland

Nif: Här är norra Europas smutsigaste Taggy-sandaler. Såg att dessa var i strl 24 så kanske det finns lite större storlekar än vad jag mindes? Kolla på deras hemsida vetja, jag har tur som slipper köpa nya sandaler i år då lillebror kan ärva dessa och ett par till. Maja skall få ett par nya dock, men vilka?

Jag gjorde ett vridtest på dem och de är minst lika stabila som Kavatskorna jag hade bredvid. Gillar massor att de är lika bra men till en bråkdel av priset.

• Fröken Småland

Nif: Åh vad spännande med ny vagn, vet att du suktat efter den där royalblå länge . Det blev ingen P&T alls antar jag? Det skall bli kul att höra vad du tycker om Nitron för jag tänkte bara häromdagen att det nog är en vettig vagn som jag missade att prova. Misstänker att den är tung dock men den skall nog inte lyftas och då spelar det ju noll roll.

Pruseluskan: Ja, det känns inte kul eller rättvist när man önskar något mycket och det aldrig händer Men det kommer ju att hända förr eller senare, på ett eller annat sätt. Vi håller tummarna allihopa och i värsta fall får vi komma över och visa hur det skall göras

Kanske trösta dig med den här som sommarvagn så länge?

http://www.blocket.se/stockholm/Urban_jungel_1800kr_inkl_allt_27782856.htm?ca=17&w=3

• Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-06-04 09:16:07 följande:
    och jag håller helt med om att det är det ugliste klädseln ever...
    *duktig flicka*
  • Fröken Småland

Igår lade jag ut 34 auktioner! *klappar mig själv på axeln*

Idag måste jag städa golven här hemma men när det är klart så skall jag försöka börja kolla lite på ett mönster till min MT. Fast det är ruggigt fint väder så jag borde nog åka och bada med kidsen när Maja och hennes kompis kommer hem från skolan *funderar*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11